Pula: Produženo radno vrijeme ugostiteljskih objekata za doček Nove godine
Ugostitelji su dužni pridržavati se odredbi Zakona o zaštiti od buke i propisa koji reguliraju javni red i mir.
16:15Prije 21 min26.12.2024
Kampanja koju je Hrvatska turistička zajednica provela na društvenim mrežama „Croatia Full of New Beginnings“ na 15 inozemnih tržišta s ciljem zadržavanja vidljivosti i prisutnosti Hrvatske kao turističke destinacije, postigla je svega u mjesec dana odlične promotivne rezultate ostvarivši preko 30 milijuna impresija, dok se ukupan broj interakcija korisnika s oglasima popeo na više od 2 milijuna.
Kampanja je provedena na društvenim mrežama Facebook, Instagram, Twitter, Pinterest i TikTok i to na tržištima Austrije, Njemačke, Velike Britanije, Italije, Mađarske, Poljske, Češke, Slovačke, Nizozemske, Francuske, Slovenije, Švedske, Norveške, Belgije i Švicarske.
„Rezultati kampanje na društvenim mrežama potvrđuju kako su naši brojni pratitelji itekako željni novih putovanja i dolaska u Hrvatsku. U ovim je trenucima ključno zadržavanje vidljivosti Hrvatske na inozemnim tržištima, ali i povoljne epidemiološke situacije kako bi naša zemlja i
ove godine bila percipirana kao sigurno turističko odredište“, istaknuo je direktor Hrvatske turističke zajednice Kristjan Staničić, dodavši kako s tim ciljem na devet tržišta uskoro kreće provedba zasebne promotivne kampanje „Safe stay in Croatia“, dok će se glavne pozivne
kampanje provoditi tijekom proljeća ovisno o epidemiološkoj situaciji na svakom pojedinom tržištu.
Velik interes unutar kampanje pobudile su objave o parkovima prirode Papuk, Kopački rit, Medvednica i Žumberak, ali i objave o hrvatskim dvorcima, kurijama i ljetnikovcima. Posebnu pažnju i reakcije izazvale su i objave o vinskim cestama te hrvatskoj gastronomskoj ponudi, kao
i prijedlog otkrivanja bogate ponude Slavonije i Baranje.
Upravo je promocija Hrvatske kroz manje poznata odredišta i lokalitete bio jedan od ciljeva kampanje u sklopu koje su se putem atraktivnih fotografija komunicirane kratke i zanimljive priče, odnosno prijedlozi kako provesti odmor u Hrvatskoj s naglaskom na proizvode poput
eno-gastronomije, prirodnih ljepota, kulture, aktivnog odmora i dr.
Je li Isus bio stvarna ličnost? Radi li se zaista o sinu Božjem, postoji li Bog uopće? Jedni će nam reći kako je vjerovanje u to neupitno. Drugi, treći, četvrti uvjeravat će nas kako Bog ovih prvih nije pravi Bog, već da je njihov Bog ono što je jedino ispravno.
13:10Prije 3 h26.12.2024
Bloom sada uživa u toplini doma, a ova priča podsjetila je na važnost pomoći onima u nevolji.
11:54Prije 4 h26.12.2024
Amneris Ružić Fornažar, Dijana Muškardin i Karla Golja Milevoj svojim su predanim radom, trudom i izvrsnošću ostvarile poseban doprinos u obrazovanju, čime su zaslužile priznanje na državnoj razini.
10:26Prije 6 h26.12.2024
Donosimo zanimljivosti o Božiću koje do sada možda još niste čuli...
21:15Prije 19 h25.12.2024
Edukativne radionice sastoje se od različitih jezičnih igara, vježbi pažnje i pamćenja te vođenog čitanja uz aktivnosti koje uključuju vježbe razumijevanja pročitanog.
20:28Prije 20 h25.12.2024
Nakon primitka vijesti o osvajanju nagrade, Guzy je istaknula da joj je posebna čast što je prepoznat njihov rad na dokumentiranju lokaliteta kroz razgovore sa žiteljima, s kojima su se povezali tijekom putovanja kroz Istru.
18:31Prije 22 h25.12.2024
Donosimo zanimljive božićne običaje iz cijelog svijeta...
17:09Prije 23 h25.12.2024
Ovo je najveće uprizorenje takve vrste u Hrvatskoj, a starogradska jezgra Svetog Lovreča pruža savršenu kulisu za prikaz rođenja Isusa.
14:38Prije 1 d25.12.2024
Ostavite komentar