Ožujsko pivo Zagrebačke pivovare, lansira novu društveno odgovornu kampanju „Dobri ljudi“ u sklopu koje će donirati milijun kuna Hrvatskoj gorskoj službi spašavanja, Plavom telefonu, Fondu 5.5 i Hrvatskoj mreži za beskućnike, udrugama i zakladi koje su svojim inicijativama i aktivnostima tijekom proteklih, kriznih, mjeseci bezrezervno pomagale potrebitima.
Nova kampanja svojevrsna je zahvala svim doktorima i doktoricama, medicinskim sestrama, spasiocima, volonterkama i volonterima, humanitarcima, penjačima, građevinarcima, redarima, pripadnicima vojske i policije te svim ostalim nepoznatim licima koja nam u vremenima velikih izazova pokazuju pravo lice ljudske dobrote.
„Krize koje su pogodile Hrvatsku, ali i ostatak svijeta, uvelike su utjecale na naše živote, a pojedinci, mahom volonteri, koji djeluju u različitim udrugama i inicijativama su svojim djelima, često mimo očiju javnosti, vraćali osmijehe na naša lica. U ova teška vremena koja su nas prisilila da se sakrijemo u svoje kuće i stanove, ljudsku dobrotu smo imali priliku upoznati kroz djela neopjevanih heroja koji su radi dobrobiti cijelog društva brinuli o zdravlju i sigurnosti svih nas. Oni su izašli iz svojih domova i ugrozili svoje živote kako bi spašavali tuđe. Ova kampanja oda je njihovoj nadljudskoj snazi, a donacija je samo jedan od koraka kako bismo im poručili – mi smo tu za vas“, rekla je o kampanji direktorica marketinga Zagrebačke pivovare za Hrvatsku i Bosnu i Hercegovinu Ana Štebih Pinjuh.
U kampanju „Dobri ljudi“ građani se mogu uključiti na dva načina: donacijom financijskih sredstava udrugama i inicijativama ili prijavom za volontiranje u jednoj od organizacija. Donirati se može i putem Keks Pay aplikacije u svega nekoliko klikova.
Ostavite komentar