MOTOVUN Edukacija 'Kako koristiti društvene mreže u turizmu' SUDJELUJ BESPLATNO, NAUČI BITNO

IstraIN

21 Veljača 2020 I 10:08

MOTOVUN Edukacija 'Kako koristiti društvene mreže u turizmu' SUDJELUJ BESPLATNO, NAUČI BITNO

Turistička zajednica Općine Motovun poziva sve dionike u turizmu s područja Motovuna i svu zainteresiranu javnost na besplatnu edukaciju "Kako koristiti društvene mreže u turizmu?", koju će voditi Miško Macolić Tomičić iz marketinške agencije Markething, a koja će se održati u kongresnoj dvorani Wine & Heritage Hotela Roxanich u podnožju Motovuna, u srijedu, 26. veljače, s početkom u 17 sati.

Cilj edukacije “Kako koristiti društvene mreže u turizmu?” jest upoznati polaznike s važnošću i mogućnostima korištenja društvenih mreža u svrhu promocije destinacije i ponude u destinaciji.

Društvene mreže nameću dinamičan marketing za poslovna sučelja svih razina. Često postavljeno pitanje prije nekoliko godina: “Zašto bi naše poslovanje koristilo društvene medije?” zamijenjeno je pitanjem: “Kako naše poslovanje može rasti uz marketing društvenih medija?“.

Edukacija je namijenjena svim dionicima u turističkom sektoru koji žele unaprijediti ili učvrstiti svoju poziciju na društvenim mrežama, upoznati nove alate za društvene mreže te proširiti svoje znanje. 

Edukacija je besplatna, no potrebno je prijaviti se na istu najkasnije do ponedjeljka 24. veljače. Više informacija o edukaciji i prijavi na istu možete pronaći na službenim stranicama Turističke zajednice Općine Motovun.

Screenshot_4.png

Miško Macolić Tomičić je zaljubljenik u digitalni marketing te vlasnik marketinške agencije Markething, aktivno sudjeluje u promicanju poduzetničke kulture u Istri.

Miško primjenjuje međunarodno iskustvo i iskustvo u start-up coworking prostoru na svoje brojne projekte. Osnivač je web stranice „Essence of Croatia“ koja promiče skrivene ljepote Hrvatske.

Autor je mnogih blogova na engleskom i hrvatskom jeziku i voditelj mnogobrojnih edukativnih radionica na temu digitalnoga marketinga.

Ostavite komentar