Počevši od ovog vikenda, Turistička zajednica Istre kreće u pojačano medijsko oglašavanje na emitivnim turističkim tržištima s posebnim naglaskom na područje Austrije i južne Njemačke, pod okriljem slogana "Istrien so nah!" [Istra tako blizu!].
Promociju Poluotoka Turistička zajednica Istre aktivno je provodila i u proteklom razdoblju "mirovanja" pa su tako, među ostalim aktivnostima, realizirane i dvije značajne kampanje putem newslettera na više od 500 adresa na području Austrije i Njemačke - kroz jedan je odaslana obavijest o stanju u Istri za vrijeme pandemije i dobrom upravljanju kriznom situacijom, dok je u drugom prezentirano otvaranje smještajnih i ugostiteljskih objekata, atrakcija i ostalih turističkih sadržaja.
Dodatni poticaj pri izboru destinacije pružit će se oglašivačkim zamahom na online kanalima čiji je početak planiran za 5. lipnja i potrajat će šest tjedana, a namijenjen je prvenstveno posjetiteljima u potrazi za ponudom kamping i privatnog smještaja.
VIZURE TRI ISTARSKA BISERA SA ZADATKOM PRIVLAČENJA GOSTIJU
Odabrani motivi - atraktivne istarske panorame, od poznatih vizura Rovinja i slikovitog obrisa njegove starogradske jezgre, romantičnog sutona nad porečkom Peškerom uz UNESCO-ovu Eufrazijanu do otočja Brijuni koje privlači svojom nestvarnom pojavnošću iz ptičje perspektive i veličanstvene pulske Arene, prikazivat će se na odabranim mrežnim stranicama, portalima i društvenim mrežama u animiranim bannerima različitih formata, prilagođenim prikazu na osobnim računalima, tabletima, pametnim telefonima.
Oglasi koji promoviraju Istru, uz istovremeno isticanje logotipa turističke Hrvatske, sadrže i partnerski logo koji službeno povezuje Istarsku županiju s jednim od najjačih svjetskih brendova - nogometnim velikanom FC Bayern Münchenom. Ugovor o ovom važnom strateškom partnerstvu s Turističkom zajednicom potpisan je prije točno dvije godine, 4. lipnja 2018. godine.
Za kreativna vizualna rješenja zaslužan je rovinjski Studio Tumpić/Prenc, dok su autori odabranih fotografija Danijel Bartolić, Frank Heuer, Nenad Šimunić, agencija BBDO i Studio Sonda. Oglasna kampanja provodi se u suradnji sa specijaliziranom agencijom za digitalni marketing PMC Active, a agencija I-dea Graphics, dugogodišnji partner Istarske turističke zajednice, vodi cjelokupnu produkciju virtualnih animiranih oglasa.
Ostavite komentar