Rezultati istraživanja potvrdili: PULA - šampion digitalizacije i komunikacije s građanima

IstraIN

23 Travanj 2019 I 12:27

Rezultati istraživanja potvrdili: PULA - šampion digitalizacije i komunikacije s građanima
Prema podacima prve velike studije o stanju digitaliziranosti usluga i komunikacije gradskih uprava s građanima, koju je provela konzultantska tvrtka Apsolon, a koja je danas objavljena u sklopu projekta Najbolji grad portala www.gradonacelnik.hr i Jutarnjeg lista, među 20 najvećih hrvatskih gradova Pula je, uz Rijeku, prepoznata kao grad šampion digitalizacije.
 

Pula je tako u kategoriji srednjih gradova (od 50.000 do 100.000 stanovnika) proglašena digitalno najnaprednijim gradom koji sustavno i na vrlo pregledan način građanima prezentira svoje usluge i dostupne podatke te podiže standarde u odnosu na transparentnost i interakciju s građanima.

Također, Pula je istaknuta kao pozitivan primjer i kad je riječ o dostupnosti gradskih podataka s jasno naznačenim otvorenim setovima podataka na svojim Internet stranicama te kao grad koji ima razvijen sustav za interaktivno digitalno provođenje javnog savjetovanja i mogućnost on-line participacije građana prilikom izrade proračuna.

Što se pak društvenih mreža tiče, analiza je pokazala kako gradske uprave s građanima naviše komuniciraju putem Facebooka, na drugom mjestu je Twitter nakon kojeg slijede Instagram i YouTube. I u ovom području Grad Pula je u kategoriji srednjih gradova prepoznat kao najaktivniji grad.

Istraživanje su proveli stručnjaci konzultantske tvrtke Apsolon,  specijalizirane i za unaprjeđenje digitalnog poslovanja, a sama studija dala je elementarni uvid u stanje digitaliziranosti usluga među hrvatskim gradovima. Gradovi su u studiji podijeljeni u tri kategorije - veliki, srednji te manji gradovi, a indeks digitalne spremnosti postavljen je temeljem pet kriterija – dostupnosti kvalitete e-usluga, dostupnosti servisnih informacija na stranicama grada i razvijenosti objedinjenih servisa za plaćanje u gradu, potom dostupnosti gradskih podataka, participaciji građana u odlučivanju te komunikacijskim kanalima između gradske uprave i građana, odnosno dostupnosti podataka i vremenu u kojem se građanima odgovara na pitanja.

Ostavite komentar