9. FORUM OBITELJSKOG SMJEŠTAJA: Domaćini su važni promotori destinacije i svaki se gost mora osjećati dobrodošlo

IstraIN

25 Ožujak 2023 I 12:59

9. FORUM OBITELJSKOG SMJEŠTAJA: Domaćini su važni promotori destinacije i svaki se gost mora osjećati dobrodošlo

U Balama je danas održan 9. Regionalni Forum obiteljskog smještaja Istarske županije koji je okupio sve važne dionike iz sektora turizma s naglaskom na obiteljski smještaj, predsjednike udruga obiteljskog smještaja iz Istarske županije, kao i brojne znatiželjne iznajmljivače koji žele poboljšati usluge koje pružaju gostima tijekom iz godine u godinu.

Bili su tu i Nada Prodan Mraković, pročelnica Upravnog odjela za turizam Istarske županije, član Vijeća HTZ-a i predstavnik HOK-a Stanislav Briškoski, iciana Trošt Kožljan iz HGK Županijske komore Pula, Orhideja Petković, ravnateljica Škole za turizam, ugostiteljstvo i trgovinu Pula, Sandi Drandić, direktor Turističke zajednice Bale, Edi Pastrovicchio, načelnik Općine Bale te mnogi drugi.

Događaj je ove godine održan u sklopu projekta KLIK Pula – Centar za kompetentno cjeloživotno razvijanje inovativnih znanja i vještina u sektoru ugostiteljstva i turizma, u organizaciji Škole za turizam, ugostiteljstvo i trgovinu Pula kao nositelja projekta te HGK – Županijske komore Pula kao partner na projektu.

Forum obiteljskog smještaja je edukativni program za pružatelje usluga smještaja u domaćinstvu iz Istarske županije. Svrha Foruma je pružanje aktualnih informacija za pomoć u pripremi turističke sezone i uvida u trendove na turističkom tržištu te novitete u ponudi i potražnji. Također, služi kao platforma za razvoj suradnje i razmjenu iskustava među i pružateljima usluga smještaja u domaćinstvu.

Sve je započelo zanimljivim predavanjima pa je tako Massimo Piutti, predsjednik uprave Mon Perin d.d., govorio o jedinstvenom modelu upravljanja i doprinosa turističkom razvoju Bala, Dean Verbanac, direktor Intersoft technologies d.o.o. i predsjednik strukovne grupe ICT Istre ŽK Pula, predstavio je aplikaciju mVisitor za olakšanu i pojednostavljenu prijavu gostiju, dok je Kandida Milotić Ištoković, zamjenica direktora My Vacation j.d.o.o., predstavila još jedno digitalno rješenje koje podiže razinu usluge u obiteljskom smještaj te gostima, osim informacija o objektu, daje i personalizirane preporuke vlasnika objekta o tome što raditi i što posjetiti u okolici objekta.

viber_image_2023-03-25_10-48-43.jpg

Govorilo se i o zaštiti od požara pa je Marcel Juriša, direktor D.M.M. tim d.o.o. i član Grupacije dimnjačara HGK, održao predavanje na temu Obveze vlasnika objekata oko kontrole ložišta i dimnjaka radi osiguranja i zaštite od požara, dok je dr. Srđan Jerković, direktor Medicus d.o.o., govorio o zdravstvenoj sigurnosti turističke destinacije.

Publici je zanimljivo bilo i predavanje koje je održala Tea Rubeša, savjetnica pravobraniteljice za osobe s invaliditetom Područni uredu Rijeka, a koja je govorila o tome kako prilagoditi destinaciju, ali i smještajne objekte osobama s invaliditetom.

Prije Okruglog stola govorila je još i Manuela Hrvatin, zamjenica nacionalnog koordinatora Europskog udruženja za interpretaciju baštine za Hrvatsku INTERPRET EUROPE, koja je objasnila kako gostima predstaviti kulturnu baštinu destinacije.

IMG 5d6c2b2108656c6b83467dcdbc684daa V

Nakon predavanja koja su obuhvatila raznolike tematike, uslijedio je Okrugli stol na temu "Domaćini u obiteljskom smještaju kao promotori destinacije" na kojem su sudjelovali Nada Prodan Mraković, pročelnica Upravnog odjela za turizam Istarske županije, Mladen Draguzet, direktor Istra Adventure d.o.o. i predsjednik Strukovne grupe putničkih agencija ŽK Pula, Katarina Dobrić Dabić, direktorica Adventure holiday d.o.o. i predsjednica Strukovne podgrupe pustolovnog turizma ŽK Pula, Ljutvija Murić, direktor La Grisa d.o.o. te Ticiana Trošt Kožljan, HGK – Županijska komora Pula.

Nastavno na mnogobrojne konstruktivne ideje, razmišljanja i savjete koje su iznijeli sudionici Okruglog stola, zaključeno je da domaćini u obiteljskom smještaju moraju osvijestiti činjenicu da su oni zapravo važni promotori destinacije te se potruditi kako bi taj posao obavljali što bolje na vlastitu dobrobit, ali i dobrobit turizma općenito.

Kroz razgovor su prisutni skrenuli pozornost na to da je potrebno dočekati goste, brinuti o njima i pružiti im sve važne informacije koje ih zanimaju, a ukazali su i na to da mora postojati individualan pristup prema svakom gostu kako bi se svi koji posjećuju razne destinacije u Istarskoj županiji osjećali dobrodošlo.

Dodajmo još kako je, u organizaciji Turističke zajednice Bale, po završetku Foruma održana turistička šetnja kroz starogradsku jezgru Bala kojoj je cilj bio upoznati povijest i kulturnu baštinu mjesta.

viber_image_2023-03-25_10-48-55.jpg

viber_image_2023-03-25_10-48-54.jpg

viber_image_2023-03-25_10-48-56.jpg

viber_image_2023-03-25_10-54-57.jpg

viber_image_2023-03-25_10-48-58.jpg

Ostavite komentar