Hrvatski ugostitelji dobivaju mogućnost korištenja nove digitalne usluge koja olakšava radni proces, a gostima pruža još kvalitetniju uslugu.
Dinamična vremena u kojima živimo, zahtijevaju stalnu prilagodbu i unaprjeđenje poslovanja svake djelatnosti, zbog čega je Hrvatska obrtnička komora s partnerom izradila aplikaciju namijenjenu ugostiteljima.
Svrha ovog projekta je dati podršku poslovanju ugostitelja u novonastalim izazovnim okolnostima zbog koronavirusa, ali osigurati alat koji je dio digitalne ere u kojoj se nalazimo.
Radi se o višejezičnoj aplikaciji Smart Service - jednim klikom do narudžbe, koja osim što gostu smanjuje vrijeme čekanja narudžbe, osoblju objekta omogućava preglednu statistiku u realnom vremenu. Rovinjskim ugostiteljima ova je aplikacija predstavljena u utorak u restoranu "Pineta", uz domaćine i predstavnike rovinjskog Udruženja obrtnika ali i istarskih ugostitelja.
Korištenje aplikacije jednostavno je: Skeniranjem QR koda gost se spaja na Smart Service bez potrebe za preuzimanjem, instaliranjem i ostavljanjem osobnih podataka. Nakon odabira proizvoda i načina plaćanja, narudžba stiže na ekran ugostitelja s brojem stola.
Iz HOK-a pozivaju ugostitelje da se prijave i iskoriste mogućnost besplatnog korištenja usluge u probnom periodu do kraja kolovoza.
Ostavite komentar