Sigurnost je glavni prioritet turistima u 2020.!

IstraIN

5 Lipanj 2020 I 10:05

Sigurnost je glavni prioritet turistima u 2020.!

Strani turisti u ovom su trenutku prisutni u našoj zemlji u prilično skromnim brojkama, no sudeći po novoj anketi koju je provela tvrtka RoomRaccoon, a u kojoj je sudjelovalo gotovo tisuću potencijalnih turista, iznajmljivači i svi oni koji žive od turizma ipak se mogu nadati određenoj zaradi u narednim mjesecima.

Gotovo 60 posto Nijemaca planira otići na godišnji odmor u Europi. Isto vrijedi za 46 posto Britanaca te 53 posto Nizozemaca.

Većina ispitanih Nizozemaca osjećalo bi se sigurno kada bi imali dobru komunikaciju o situaciji u određenoj zemlji od strane svoje i druge vlade dok Britanci i Talijani većinom preferiraju dobru komunikaciju od strane smještajnog objekta i da im se objasni što rade da im gosti budu sigurni. Kao glavni kriterij pri rezervaciji većina Nijemaca odabrala je mjesto s manje gužve, Britanci i Nizozemci traže sigurnost destinacije, a Talijanima je na prvom mjestu fleksibilnost oko otkazivanja.

Online check-in i beskontaktni boravak također su visoko na listi prioriteta današnjih turista. Opcije koje donedavno nisu ni postojale ili nisu bile toliko interesantne, danas su vrlo važan kriterij.

Ovu sezonu mogu nekako izgurati samo oni koji se maksimalno prilagode uvjetima koji vladaju i potrebama turista. Dobra komunikacija i sigurnost trenutno su važniji od pogleda na more. Beskontaktni boravak je sada oznaka kvalitete smještajnog objekta i to će turisti znati prepoznati, a oznaku mogu zaraditi oni objekti koji zadovolje uvjete, a to su i online check-in, online plaćanje, ali i temeljito čišćenje objekta – rekao je Vicenco Tarabene, menadžer tvrtke RoomRaccoon za Hrvatsku, koja i nudi opciju dodjele ovog znaka kvalitete.

Koliko je to važno već je prepoznalo više od 1000 iznajmljivača u preko 40 zemalja svijeta koji koriste RoomRaccoon za unaprijeđenje poslovanja. Radi se o „sve u jedan“ nagrađivanom i inovativnom softveru za hotelski menadžment koji je uslijed aktualne krize povećao broj klijenata i broj zaposlenika.

Jedan od glavnih aduta mu je osiguravanje većeg broja direktnih rezervacija bez provizije te osigurava više profita za manje posla, a ima i još niz funkcionalnosti koje ga čine „best buy“ opcijom u odnosu na konkurenciju.

Događa se da određeni sustavi, od čega i neki od najvećih online turističkih agencija, trenutno smanjuju opseg i kvalitetu usluga koji su imali, a to je zadnje što hotelima i drugim iznajmljivačima sada treba. Kakvu poruku gostima bi poslali na taj način? Alternativa postoji, zove se RoomRaccoon i uz nju trenutno uspješno posluje mnoštvo objekata diljem svijeta. Smatramo da ne treba plakati nad sudbinom nego iskoristiti krizu za napredak. Ovo može biti korektna sezona za sve koji se potrude – istaknuo je Vicenco Tarabene te dodao da treba kapitalizirati svaki interes potencijalnog gosta i da se punjenje kapaciteta ne smije prepustiti slučaju jer još uvijek postoji šansa da se sezona, u manjem obujmu, ipak dogodi.

Ostavite komentar