Župan Miletić: 'Popunjavanjem imovinskih kartica doprinosimo povećanju transparentnosti'
''Pozivam vas da budemo ažurni i da Istra bude dobar primjer te da na vrijeme ispunimo svoje obveze'', rekao je Miletić.
12:49Prije 30 min04.07.2025
Započela je kampanja Europske komisije „IMAŠ PRAVO“ koja će hrvatske građane informirati o pravima koja kao potrošači ostvaruju u Hrvatskoj i u ostalim državama članicama Europske unije.
U sklopu kampanje pokrenuta je i web stranica na kojoj građani mogu saznati koja su njihova prava i kako ih koristiti.
Putovanje u paket-aranžmanu, promjena banke i transparentnost bankovnih usluga te povrat kupljene robe u roku od 14 dana tri su teme informativne kampanje Europske komisije o pravima potrošača u Hrvatskoj.
Kampanja Europske komisije „IMAŠ PRAVO“ hrvatske će građane informirati o pravima koja kao potrošači ostvaruju u Hrvatskoj i u ostalim državama članicama Europske unije.
Kampanju je osmislila Glavna uprava za pravosuđe i potrošače Europske komisije, a odvijat će se u 10 država članica EU, uključujući Hrvatsku.
Kampanja „Imaš pravo“ u Hrvatskoj se odvija od kraja kolovoza do proljeća 2020. i pokrit će tri ključne teme: putovanje u paket-aranžmanu, promjena banke i transparentnost bankovnih usluga te pravo na povrat kupljene robe u roku od 14 dana.
Budući da su ciljna skupina kampanje građani u dobi između 18 i 35 godina, društvene će mreže biti jedan od ključnih komunikacijskih kanala kampanje s porukama označenim s #yourEUright.
Prava koja nam EU jamči omogućuju da budemo zadovoljni i sigurni potrošači – smatra Igor Vujović, predsjednik Unije potrošača Hrvatske i suradnik u kampanji, te dodaje: - Cilj ovogodišnje EU kampanje je informirati potrošače o njihovim pravima i o tome kako postupiti kada se ta prava krše. U tome će građanima pomoći i web stranica kampanje koja je kvalitetan i vjerodostojan izvor informacija za potrošače.
Pravo prilikom putovanja u paket-aranžmanu
Prvo pravo s kojim će kampanja upoznati hrvatske građane odnosi se na putovanje u paket-aranžmanu.
To im pravo jamči da mogu zahtijevati odgovarajuće sniženje cijena za bilo koje razdoblje u kojem je postojala neusklađenost između kupljenog i dobivenog.
Ako organizator ne otkloni nepravilnosti koje značajno utječu na izvedbu putovanja, građani imaju pravo otkazati ugovor.
Ako usluge nisu pružene ili su loše izvedene, građani također imaju pravo na naknadu pretrpljene štete, dok u slučaju značajnih nepravilnosti mogu zatražiti naknadu za neadekvatno putovanje.
Osvježenje će se najviše osjetiti u noćnim i jutarnjim satima, posebice u unutrašnjosti Istre i na kontinentu.
10:39Prije 2 h04.07.2025
Upozoravaju se građani s respiratornim smetanjama da u navedeno vrijeme ostanu u zatvorenim prostorima.
09:59Prije 3 h04.07.2025
Sve raspoložive vatrogasne snage uz krajnje napore gasile su požar koji je iza 13 sati na današnji dan prije tri godine buknuo u mjestu Čubani između Rovinja i Bala.
07:47Prije 5 h04.07.2025
Pulske mažoretkinje već više od 30 godina predstavljaju svoj Grad u Hrvatskoj i inozemstvu i ponosno nose njegove boje, a njihova iduća destinacije je Grčka u kojoj će za sedam dana ponovo svojim plesom predstavljati Pulu u najljepšem svjetlu.
06:45Prije 6 h04.07.2025
Decanter 2025 Winners Showcase by Vinistra potvrdio zvjezdani status na hrvatskoj vinskoj sceni. Srebrni i zlatni hrvatski vinari s ovogodišnjeg Decantera promovirali vina na jednoj od najljepših plaža
21:35Prije 15 h03.07.2025
Program je koncipiran na način da se svakog tjedna održi po jedno događanje, a kod planiranja se nastojalo kreirati sadržaje koji će istovremeno biti edukativni i zabavni.
18:31Prije 18 h03.07.2025
Trenutačno u Puli boravi otprilike 11 500 turista, koji unatoč vrućinama, obilaze znamenitosti.
16:15Prije 21 h03.07.2025
Andi Vitasović vlasnik je ugostiteljskog obrta „ASTERIX“ u Puli, koji posluje od 1998. godine i danas zapošljava desetak radnika. Osim uspješnog vođenja obrta, istaknuo se i kroz iznimno angažiran rad u obrtničkim institucijama.
15:04Prije 22 h03.07.2025
Ostavite komentar