![Filip Zoričić potvrdio kandidaturu za gradonačelnika Pule](/data/images/2025-02-11/3898_477582147-643201458264764-219574784662373220-n_kf.jpg)
Filip Zoričić potvrdio kandidaturu za gradonačelnika Pule
Uz aktualnog gradonačelnika, svoje kandidature su potvrdili Peđa Grbin, Lorena Boljunčić, Dušica Radojčić, Valter Boljunčić i Sean Soldatić.
17:21Prije 32 min11.02.2025
Donosimo veliku fotogaleriju.
U luksuznom ambijentu Grand Park Hotela u Rovinju održan je ekskluzivni workshop "7 Unique Istrian Experiences", u organizaciji Turističke zajednice Istarske županije.
Cilj ovog događaja bio je okupiti vodeće dionike turističke industrije te im pružiti uvid u strategije razvoja premium turističke ponude Istre.
Otvarajući program, župan Istarske županije i predsjednik TZ Istre, Boris Miletić, naglasio je važnost kontinuiranog unapređenja turističke ponude, ističući kako Istra bilježi rastući broj high-end gostiju.
No, da bi regija u potpunosti iskoristila ovaj potencijal, nužno je razviti sofisticirane usluge i proizvode koji odgovaraju očekivanjima premium putnika.
Boris Miletić, župan Istarske županije, u uvodnom je govoru, otvarajući konferenciju, istaknuo sljedeće:
„Dosadašnja dva Master plana razvoja turizma Istarske županije, razvoj Istre temeljili su na principima održivosti, a kao model odabran je onaj restrukturiranja i repozicioniranja. Iz današnje perspektive, nakon 20 godina, vidimo da je pozicioniranje provedeno uspješno. I ono što je najvažnije, gosti su prepoznali da je Istra danas u potpunosti drukčija destinacija.
Valja napomenuti i da je u tom periodu na području naše županije u prosjeku investirano oko 150 milijuna eura godišnje i pritom mislim i na javni i na privatni sektor. Riječ je o ulaganjima koja nisu uključivala samo poboljšanje smještaja i infrastrukture, već su se odnosila i na edukacije te usvajanje novih znanja i vještina, što se pokazalo dobitnom kombinacijom.
Predstoje nam novi izazovi, stoga je i ova radionica dobar primjer da Istra neće stati na ovome što je do sada učinila i postigla, već da konstantno traži nove mogućnosti i rješenja kako bi dodatno podigla razinu kvalitete usluge, servisa i smještaja.“
Polazne odrednice i koncepciju projekta 7 Unique Istrian Experiences predstavio je direktor Turističke zajednice Istarske županije, Denis Ivošević:
„Istra je u proteklih dvadeset godina intenzivno radila na procesu repozicioniranja i restrukturiranja destinacije, na način da kvalitativno podigne razinu kvalitete smještajnih objekata, ali i razinu kvalitete usluga i servisa.
Također, veliki broj razvojnih turističkih projekata selektivnog karaktera nam je omogućio da produžimo turističku godinu, ali isto tako preusmjerili smo gotovo 1/10 turističkog prometa u unutrašnjost Istre, što u konkretnim brojkama znači više od 3 milijuna noćenja godišnje. Istra je danas prepoznata kao vrlo dobro posložena i organizirana turistička destinacija i zasigurno spadamo među najkvalitetnije turističke regije u Europi.
Međutim, treba otvoreno reći da je konkurencija na Mediteranu, a posebno u Europi itekako kompetitivna, stoga samo mali predah ili status quo u razvoju može itekako značiti gubljenje svojih pozicija u međunarodnoj turističkoj utakmici. Naše je razvojno određenje održiv i odgovoran turizam, no imamo još jako puno prostora gdje možemo ugraditi izvornost, autentičnost, rekao bih i posebnost Istre kao regije te da pretočimo naše nasljeđe u autentične doživljaje koji će činiti razliku između jako dobro organiziranih turističkih regija od onih izvrsnih.
Upravo zato je i potaknuta ova konferencija, koju slobodno možemo nazvati i jednom velikom edukativnom radionicom, kako bi dodatno razvili sustav iskustava u Istri, ponudili ih našim gostima i na taj način dodatno ugradili tu jedinstvenost u generalnu reputaciju destinacije Istre.“
Pogled u svijet trendova u segmentu premium/luxury turizma započeo je izlaganjem Javiera Guillerma, direktora strateških partnerstava udruženja Virtuoso, kojeg čini mreža međunarodnih turističkih agencija specijaliziranih za luksuzna i iskustvena putovanja, čiji savjetnici nude ekskluzivne sadržaje, rijetka iskustva i povlašteni pristup.
Turistička zajednica Istre postala je destinacija partner ovog udruženja 2021. godine uz titulu „Virtuoso preferred partner“. Članstvo mogu ostvariti subjekti koji nude najvišu razinu usluge, servisa i proizvoda kroz jedinstvena iskustva i to isključivo na poziv i uz preporuku barem tri partnera koji za novopridošle članove moraju jamčiti da mogu ispuniti visoke kriterije ove asocijacije.
Guillermo je istaknuo kako je Virtuoso ponosan na strateška partnerstva s destinacijama diljem svijeta, ostvarena jer pridruživanjem ovoj prestižnoj mreži žele ojačati svoju prisutnost u luksuznom segmentu. Strateška partnerstva igraju ključnu ulogu u rastu prodaje, razvoju luksuznog turizma i dodavanju prestiža destinacijama.
U tom kontekstu, turističke zajednice osnažuju savjetnike za putovanja, produbljujući njihovo znanje o odredištima, omogućujući im da klijentima pruže personalizirane preporuke na najvišoj razini. Uz ciljano ulaganje u marketing i vidljivost, ova partnerstva snažno pozicioniraju destinaciju unutar zajednice luksuznih putovanja, privlačeći imućne goste u potrazi za jedinstvenim i vrhunskim iskustvima.
akvo partnerstvo ne samo da povećava prepoznatljivost destinacije, već jača i njezinu reputaciju među luksuznim putnicima, ostavljajući dugotrajan utjecaj unutar Virtuosove mreže i šire.
Tko je Virtuoso gost? Što traže premium putnici? Što Istra nudi? Kako možemo biti bolji? Što je service excellence?
Odgovor na postavljena pitanja sudionici konferencije dobili su od osnivača i vlasnika nekoliko partnerskih agencija platforme Virtuoso. Leonidas travel DMC Rijeka, Luxury Slovenia DMC, Intours Istria i Calvados club DMC Split s uspjehom osmišljavaju različite doživljaje i dovode goste u Istru, a svojim primjerima najboljih praksi pružili su odličan poticaj mnogima.
U završnom dijelu konferencije Siniša Topalović, globalni direktor turističkog savjetovanja i izvršni partner tvrtke Horwath HTL, govorio je o ključnim izazovima u procesu izgradnje Istre kao premium destinacije, a workshop je, uza sve navedeno, ponudio i dodatni poticaj turističkim dionicima.
Naime, Turistička zajednica Istre istovremeno pokreće JAVNI POZIV za dodjelu potpora za inovativne turističke produkte i usluge u premium segmentu s fondom nagrada u iznosu od 50.000 eura.
Nakon zaprimanja prijedloga, stručna komisija odabrat će 10-15 najboljih koncepata, koji će ući u završni krug i u finalu imati priliku predstaviti i demonstrirati svoj „unique experience" povjerenstvu. Kroz ocjenu njihove kreativnosti, inovativnosti i izvedivosti, sedam najboljih projekata bit će nagrađeno financijskim sredstvima.
Medijima je poslano priopćenje Radne grupe za civilni nadzor nad tvrtkom Kaštijun d.o.o.
14:33Prije 3 h11.02.2025
Od uspostave broja 2005. godine do kraja prošle godine na broj 112 upućeno je više od 37 milijuna poziva!
13:50Prije 4 h11.02.2025
"Znamo da su sve nadležne službe na području grada ponudile i nude pomoć koju osoba u beskućništvu odbija, jedino što je do sada prihvaćao jesu novčane pomoći i povremeno hrana."
12:57Prije 4 h11.02.2025
Grabar je bio među glavnim poticateljima i organizatorima pobune na Sankt Georgu. Nakon gušenja pobune, ratni ga je sud 10. veljače s još nekolicinom pobunjenika osudio na smrt, a kazna je provedena već sljedećega dana.
12:56Prije 4 h11.02.2025
Gradska knjižnica Pazin najavljuje dvostruko predavanje Brune Šimleše, autora, sociologa i omiljenog motivatora!
09:41Prije 8 h11.02.2025
09:15Prije 8 h11.02.2025
"Točna izjava bila je da je prvi pokazatelj visokih cijena u restoranima činjenica da gosti sve manje izlaze i sve više kuhaju u apartmanima."
08:54Prije 9 h11.02.2025