Općina Žminj organizira podjelu poklon bonova za sve umirovljenike
Vrijednost poklon bona može se iskoristiti u poslovnici Plodine d.d. u Žminju do 31. prosinca 2025. godine.
13:10Prije 17 min20.12.2025
Implementacijom ove platforme omogućit će se efikasno digitalno upravljanje prostornim podacima, stvaranje centraliziranog sustava i baze podataka, čime će se povećati dostupnost i protok informacija unutar javne uprave i povezanih poduzeća, ali, što je najvažnije, i prema građanima.
Postoji li platforma na kojoj možete pregledavati podatke na kartografskom prikazu vašeg grada, uključujući javne površine, rasvjetu, prometne površine, parkirališta, groblja, prometnu signalizaciju i prostorne planove?
Da, GIS (Geografski informacijski sustav), odnosno Platforma za objedinjeni prikaz prostornih podataka. Implementacijom ove platforme omogućit će se efikasno digitalno upravljanje prostornim podacima, stvaranje centraliziranog sustava i baze podataka, čime će se povećati dostupnost i protok informacija unutar javne uprave i povezanih poduzeća, ali, što je najvažnije, i prema vanjskim korisnicima – građanima.
Dana 25. ožujka 2025. godine, u Komunalnoj palači potpisan je Ugovor 1. s odabranim Ponuditeljem u postupku nabave Platforme za objedinjeni prikaz prostornih podataka.
Gradonačelnik Filip Zoričić istaknuo je važnost podizanja transparentnosti na višu razinu tijekom svog mandata, naglašavajući kako je to pozitivna poruka građanima. Posebno je izdvojio novu platformu koja omogućuje objedinjeni prikaz prostornih podataka, čime građani dobivaju uvid u sve resurse kojima grad raspolaže.
„Transparentnost je ključna, a mi smo to pokazali kroz niz inicijativa. Uveli smo aplikaciju za transparentan proračun, omogućivši građanima detaljan uvid u svaku potrošenu kunu iz gradskog proračuna. Također, potpisali smo ugovor s Udrugom Žviždač, čime smo omogućili prijavljivanje nepravilnosti u radu uprave, a postali smo i prva gradska uprava koja je uvela poseban ISO standard vezan uz borbu protiv korupcije.
Sve ovo dio je našeg nastojanja da gradsku upravu učinimo što otvorenijom i dostupnijom građanima. Ova nova platforma predstavlja završni korak u našem paketu mjera za transparentnost, omogućujući jasan i jednostavan uvid u upravljanje gradskim resursima,“ zaključio je gradonačelnik Zoričić.
„Ovaj projekt omogućit će zaposlenicima lakše donošenje odluka, kao i bolje planiranje i sistematizaciju podataka, čime će podaci postati dostupniji i građanima. Prema Ugovoru 1, u roku od 45 dana moramo uspostaviti platformu i omogućiti njezino korištenje, dok je u roku od 180 dana potrebno razraditi sve module.
Što se tiče modula, potrebno je isporučiti evidenciju komunalne infrastrukture, nerazvrstanih cesta, javnih površina, rasvjete, prometnih površina na kojima nije dopušten promet motornih vozila, parkirališta, groblja, prometne signalizacije te prostornih planova. Prvi korak je prikupljanje svih dostupnih podataka Grada, njihova integracija u GIS rješenje i potom početak provedbe samog projekta,“ izjavila je Tanja Banić, direktorica Protok d.o.o.
Ugovor su potpisali gradonačelnik Filip Zoričić i Tanja Banić, direktorica tvrtke Protok d.o.o. iz Zagreba koja je odabrana za izvršenje usluge, a svečanom potpisivanju nazočile su i pročelnica Upravnog odjela za urbanizam, investicije i razvojne projekte Maša Mihelić, pomoćnica pročelnice za strateške projekte i EU fondove Ivana Džombić te pročelnica Službe Gradonačelnika i Gradskog vijeća Sanja Kantaruti.
Nakon provedene Javne nabave s procijenjenom vrijednošću od 42.000,00 EUR bez PDV-a, odabran je izvođač radova, tvrtka Protok d.o.o. iz Zagreba, i to na temelju dostavljene najpovoljnije ponude ukupne vrijednosti 18.400,00 EUR bez PDV-a, odnosno 23.000,00 EUR s uračunatim PDV-om. Današnjem potpisivanju prethodio je potpis Okvirnog sporazuma od dana 26. veljače 2025. godine, čime je započela suradnja u minimalnom trajanju od dvije godine.
Naime, rok za uspostavu Platforme, pripadajućih modula i osnovnih funkcionalnosti iznosi 45 dana od dana potpisa Ugovora 1., dok će razrada modula i održavanje sustava trajati kontinuirano, a isto će biti definirano Ugovorom 2.
Podsjetimo, Fond za zaštitu okoliša i energetsku učinkovitost je u 2024. godini donio Odluku o odabiru korisnika i dodjeli sredstava FZOEU za sufinanciranje razvoja pametnih i održivih rješenja i usluga (EnU-3/23), unutar Programa ''Godišnji program raspisivanja javnih poziva i natječaja Fonda za zaštitu okoliša i energetsku učinkovitost'', a na čijoj listi se našao projekt Smart Pula-Pola.
Ova GIS platforma je upravo jedan od tri područja unutar projekta te ga FZOEU sufinancira u iznosu od 40%. Ukupna vrijednost projekta je 218.318,50 EUR, predviđena bespovratna sredstva Grad Pula-Pola su 80.000,00 EUR što predstavlja i maksimalno moguće financiranje na predmetnom natječaju. Nositelj projekta je Grad Pula – Pola, a partner je Pulapromet d.o.o. Trajanje projekta je do 30. lipnja 2026. godine.
„Ovaj dodatak nije trebao stići sada, pred božićnicu. Time smo zakinuti – božićnica nam je oteta, a ovo se predstavlja kao 13. mirovina, iako je riječ samo o obračunu po godinama staža. Prevareni smo!“
11:18Prije 2 h20.12.2025
Cilj ove nagrade je motivirati i potaknuti privatni i javni turistički sektor na kontinuirano podizanje kvalitete, ali i priznati trud, znanje i strast svih onih koji svojim radom doprinose promociji Istre kroz najbolje prakse i najviše standarde.
10:53Prije 2 h20.12.2025
Stipendije se dodjeljuju u tri kategorije: 123 stipendije na temelju općeg uspjeha u iznosu od 150,00 eura mjesečno, 36 stipendija za deficitarna zanimanja u iznosu od 250,00 eura mjesečno i 8 stipendija za studente s invaliditetom u iznosu od 350,00 eura mjesečno.
10:28Prije 3 h20.12.2025
"Prvi pozivi za zdravstvene preglede krenut će do kraja ovoga mjeseca, čini mi se već za nekih pet ili šest dana i nakon toga počinje proces novačenja, počinje proces zdravstvenog pregleda i selekcije, i, na kraju krajeva, i početak temeljnog vojnog osposobljavanja."
07:15Prije 6 h20.12.2025
Građevinsko – obrtnički radovi odnosili su se na izradu skele, demontažu zvona s jarmom, demontažu kamenog lučnog elementa preslice, Izradu novog drvenog jarma, okova, vješanja zvona i prihvata jarma na kamenim elementima preslice te montažu svih restauriranih dijelova (zvono s jarmom i ovjesom za
22:05Prije 15 h19.12.2025
Trenutno u ovom domu borave četiri štićenice s područja Općine Kanfanar, kojima je posjet bivših sumještana uvijek radosan susret i prilika za saznati novosti u svojoj općini.
17:23Prije 20 h19.12.2025
Govoreći o prioritetima, župan je naglasio kako su ključna područja djelovanja obrazovanje, sport, zdravstvo i socijalna skrb, istaknuvši da ulaganje u obrazovanje predstavlja temelj održivog i dugoročnog razvoja.
16:37Prije 20 h19.12.2025
Ovakve akcije imaju za cilj ne samo kažnjavati vožnju pod utjecajem alkohola, već utjecati na svijest vozača o tome da alkohol i upravljanje vozilom ne idu zajedno te mogu izazvati teške i trajne negativne posljedice.
16:15Prije 21 h19.12.2025