Završili najveći Dani komunikacija do sada, u Rovinju se okupili najveći stručnjaci
Najinovativniji CMO svijeta, najpoznatija humanoidna AI, cyborg antropologinja, globalni lideri i regionalni stručnjaci – uz rekordan broj programa i govornika, Dani komunikacija potvrdili su status jedne od vodećih industrijskih platformi.
U Rovinju se na poznatom festivalu tržišnih komunikacija od 15. do 18. svibnja okupilo nekoliko tisuća stručnjaka kako bi zajedno definirali smjer industrije – kroz otvorene razgovore o AI-ju, etici, kreativnosti i transformaciji tržišta, Dani komunikacija još su jednom nadmašili vlastita očekivanja.
Više od 200 govornika, 80 programskih segmenata, 730 prijavljenih projekata, preko 130 partnera i sponzora, čak 125 članova žirija i odbora natjecanja te 5 festivalskih pozornica – ovogodišnje festivalsko izdanje bilo je najopsežnije i najutjecajnije do sada.
Davor Bruketa: „Ako kreativnost i dalje tretiramo kao ‘nešto što dolazi na kraju’, propustili smo poantu. Ovdje smo vidjeli da je ona polazna točka – ne samo za dobre kampanje, već za konkretne poslovne rezultate i društvene promjene. Tko to još ne vidi, možda je na krivom festivalu.“
Drugi dan velikoga festivala donio je uvid u to kako komunikacija izgleda kad je hrabra, iskrena i u potpunosti usklađena s vremenom u kojem živimo.
11:50Prije 164 d17.05.2025
Tisuće komunikatora i stručnjaka iz regije i svijeta ponovno su Rovinju dali puls kreativnosti, ideja i konkretnih smjerova za budućnost tržišnih komunikacija.
Više od 180 govornika na čak pet festivalskih pozornica, 75 programskih segmenata i teme koje nadilaze industriju – Dani komunikacija 2025. donose sadržaj koji konkurira i moru, suncu te najboljem društvu u Rovinju.
Uz prisutnost svjetskih vizionara i najutjecajnijih regionalnih stručnjaka, Dani komunikacija u rovinjskom su hotelu Lone ponudili su program koji se protezao od umjetne inteligencije, digitalne regulative i ekonomije pažnje do kreativnosti, etike, društvene odgovornosti i održivosti. Već poznat po svojoj multiformatnosti, festival je ove godine dodatno proširio svoj scenski doseg – uključujući novu dvoranu POOLSIDE Stage i jedinstvenu THE OTHER BEACH pozornicu za dodjele nagrada pod zvijezdama.
„Nije stvar samo u kvantiteti, nego u tome što se industrija ovdje doista ogleda, propituje i usmjerava. Ovo nije festival zbog festivala – ovo je prostor u kojem komuniciramo o stvarima koje su važne i za tržište i za društvo. A to radimo glasno, argumentirano i s ambicijom da pomičemo granice“, poručila je Dunja Ivana Ballon, direktorica festivala i izvršna direktorica HURA-e i IAB-a Croatia.
Foto: Vana Katančić
Središnje mjesto promjene
Spektakularne izvedbe svjetski priznatih govornika – koje spaja upravo njihova ekspertiza u industriji i činjenica da su u svojim poljima najbolji na svijetu – poput globalno najboljeg CMO-a Fernanda Machada, broj 1 stručnjakinje za ekonometriju pažnje Karen Nelson-Field, najvećeg svjetskog autoriteta za pitching i pricing kreativnosti Blaira Ennsa, growth hakerice Marishe Lakhiani, vodeće cyborg antropologinje Amber Case i drugih dodatno su potvrdile reputaciju festivala kao mjesta gdje nastaju ideje koje oblikuju tržište.
Sudionicima se na otvorenju obratio predsjednik Republike Hrvatske Zoran Milanović, ujedno pokrovitelj festivala, svojim dolaskom potvrdivši važnost komunikacijske branše za društvo i gospodarstvo, a domaći su se stručnjaci tijekom tri festivalska dana uključili u desetke panela i diskusija o kontekstu domaće i regionalne industrije.
Večernji termini bili su rezervirani za dodjele prestižnih nagrada BalCannesa, IdejeX, Young Lionsa, MIXX-a i Effieja – koje svake godine potvrđuju kreativnu snagu Hrvatske i regije. Osim što su relevantna priznanja, strukovna su natjecanja i pokazatelj smjera struke i društvenih promjena, a nikad oštrija konkurencija ukazuje na kvalitetu i razvoj projekata.
Iako su se sudionici u mnogim programskim segmentima bavili kreativnošću i poticanjem stvaralačke iskre, Dani komunikacija pokazali su da nisu tek festival ideja – bio je to prostor u kojem industrija tržišnih komunikacija ponovno snažno potvrđuje svoju ulogu predvodnika: u kreativnosti, odgovornosti, inovaciji i oblikovanju poslovnog i društvenog okvira u kojem djelujemo; preko ideje do egzekucije – mjerenja, analiza i prognoziranja budućih koraka.
Zaključen u prepoznatljivom DK tonu, uz energiju, povezivanje, učenje i slavlje uspjeha, festival je još jednom podsjetio da komunikacijska industrija ne postoji u vakuumu, već na prvoj crti društvenih i tržišnih promjena.
Više informacija o festivalu dostupno je na www.danikomunikacija.com.
Kako će alkohol djelovati na vas? Ovisi to o spolu, dobi, metabolizmu, masi konzumenta, vrsti alkohola, o tome što ste jeli prije pijenja, razini stresa kojoj ste izloženi...
Kristijan Petrović – The Drak Storyteller publici je približio povijest i mitologiju koja je prethodila nastanku romana Drakula, kao i kulturološke i povijesne okolnosti koje su oblikovale ovaj literarni fenomen.
Radi se o fotografskom projektu koji je nastao odmah nakon oluje koja je ovo ljeto pogodila Rovinj. Serija dokumentira uništavanje lokalnih stabala na način da ista postaju scenarij za modni editorijal u kojem su modeli odjeveni u održive kreacije lokalne modne dizajnerice Silvane Morgan.
Cjelodnevno druženje proteklo je u veselju, pjesmi i duhu zajedništva, a iz Udruge Skauti Kralja Rovinj poručuju kako su vrata njihova programa otvorena svim mladima i njihovim roditeljima koji žele rasti u vjeri, prijateljstvu i aktivnom životu.
“Poštovani susjedi, lijepo vas molim da ne gomilate nerazvrstani otpad ispred tuđih vrata. I ovaj put ću vaš otpad razvrstati u svoje kante, ali vas molim da me ubuduće ne iskorištavate'', poručio je građanin.
Ponašanje sudionika ključna je sastavnica sigurnosti cestovnog prometa, stoga pozivamo vozače da se, radi osobne sigurnosti i sigurnosti svih sudionika u prometu, pridržavaju prometnih pravila i propisa i podignu razinu sigurnosti u cestovnom prometu na još višu razinu.
U rovinjskom akvatoriju, u blizini otoka San Giovanni, ronioci su pronašli torpedo iz Prvog svjetskog rata koji je ležao na dubini od oko 20 metara, a stručnjaci Protueksplozijske službe MUP-a uspješno su ga uklonili bez opasnosti po građane i plovidbu.
"Krv može dati svaka punoljetna osoba dobrog zdravstvenog stanja stoga vas pozivamo da se odazovete u što većem broju i da sa sobom povedete nekoga jer je uvijek lijepše i ugodnije darovati život i nadu u društvu. Čekamo vas ove srijede na starom mjestu!", pozvala je Dajana Medić, ravnateljica grads
Događaj u organizaciji Kluba Gea Pula, tvrtke Alden bakalar i Teći isti piti pod sloganom “NE ću ben, hodi zajno” održan je u svrhu prevencije raka dojke za kraj Mjeseca borbe protiv raka dojke.
Najniži iznos koji će se financirati iznosi 663,00 eura, a najviši 1.990,00 eura. Očekuje se da će se financirati ukupno deset projekata. Prijave se podnose poštom ili elektroničkim putem, a Javni poziv ostaje otvoren do iskorištenja sredstava ili najkasnije do 31. listopada 2025. godine.