Završili najveći Dani komunikacija do sada, u Rovinju se okupili najveći stručnjaci
Najinovativniji CMO svijeta, najpoznatija humanoidna AI, cyborg antropologinja, globalni lideri i regionalni stručnjaci – uz rekordan broj programa i govornika, Dani komunikacija potvrdili su status jedne od vodećih industrijskih platformi.
U Rovinju se na poznatom festivalu tržišnih komunikacija od 15. do 18. svibnja okupilo nekoliko tisuća stručnjaka kako bi zajedno definirali smjer industrije – kroz otvorene razgovore o AI-ju, etici, kreativnosti i transformaciji tržišta, Dani komunikacija još su jednom nadmašili vlastita očekivanja.
Više od 200 govornika, 80 programskih segmenata, 730 prijavljenih projekata, preko 130 partnera i sponzora, čak 125 članova žirija i odbora natjecanja te 5 festivalskih pozornica – ovogodišnje festivalsko izdanje bilo je najopsežnije i najutjecajnije do sada.
Davor Bruketa: „Ako kreativnost i dalje tretiramo kao ‘nešto što dolazi na kraju’, propustili smo poantu. Ovdje smo vidjeli da je ona polazna točka – ne samo za dobre kampanje, već za konkretne poslovne rezultate i društvene promjene. Tko to još ne vidi, možda je na krivom festivalu.“
Drugi dan velikoga festivala donio je uvid u to kako komunikacija izgleda kad je hrabra, iskrena i u potpunosti usklađena s vremenom u kojem živimo.
11:50Prije 36 d17.05.2025
Tisuće komunikatora i stručnjaka iz regije i svijeta ponovno su Rovinju dali puls kreativnosti, ideja i konkretnih smjerova za budućnost tržišnih komunikacija.
Bogat program u atraktivnim formatima
Uz prisutnost svjetskih vizionara i najutjecajnijih regionalnih stručnjaka, Dani komunikacija u rovinjskom su hotelu Lone ponudili su program koji se protezao od umjetne inteligencije, digitalne regulative i ekonomije pažnje do kreativnosti, etike, društvene odgovornosti i održivosti. Već poznat po svojoj multiformatnosti, festival je ove godine dodatno proširio svoj scenski doseg – uključujući novu dvoranu POOLSIDE Stage i jedinstvenu THE OTHER BEACH pozornicu za dodjele nagrada pod zvijezdama.
„Nije stvar samo u kvantiteti, nego u tome što se industrija ovdje doista ogleda, propituje i usmjerava. Ovo nije festival zbog festivala – ovo je prostor u kojem komuniciramo o stvarima koje su važne i za tržište i za društvo. A to radimo glasno, argumentirano i s ambicijom da pomičemo granice“, poručila je Dunja Ivana Ballon, direktorica festivala i izvršna direktorica HURA-e i IAB-a Croatia.
Foto: Vana Katančić
Središnje mjesto promjene
Spektakularne izvedbe svjetski priznatih govornika – koje spaja upravo njihova ekspertiza u industriji i činjenica da su u svojim poljima najbolji na svijetu – poput globalno najboljeg CMO-a Fernanda Machada, broj 1 stručnjakinje za ekonometriju pažnje Karen Nelson-Field, najvećeg svjetskog autoriteta za pitching i pricing kreativnosti Blaira Ennsa, growth hakerice Marishe Lakhiani, vodeće cyborg antropologinje Amber Case i drugih dodatno su potvrdile reputaciju festivala kao mjesta gdje nastaju ideje koje oblikuju tržište.
Sudionicima se na otvorenju obratio predsjednik Republike Hrvatske Zoran Milanović, ujedno pokrovitelj festivala, svojim dolaskom potvrdivši važnost komunikacijske branše za društvo i gospodarstvo, a domaći su se stručnjaci tijekom tri festivalska dana uključili u desetke panela i diskusija o kontekstu domaće i regionalne industrije.
Večernji termini bili su rezervirani za dodjele prestižnih nagrada BalCannesa, IdejeX, Young Lionsa, MIXX-a i Effieja – koje svake godine potvrđuju kreativnu snagu Hrvatske i regije. Osim što su relevantna priznanja, strukovna su natjecanja i pokazatelj smjera struke i društvenih promjena, a nikad oštrija konkurencija ukazuje na kvalitetu i razvoj projekata.
Iako su se sudionici u mnogim programskim segmentima bavili kreativnošću i poticanjem stvaralačke iskre, Dani komunikacija pokazali su da nisu tek festival ideja – bio je to prostor u kojem industrija tržišnih komunikacija ponovno snažno potvrđuje svoju ulogu predvodnika: u kreativnosti, odgovornosti, inovaciji i oblikovanju poslovnog i društvenog okvira u kojem djelujemo; preko ideje do egzekucije – mjerenja, analiza i prognoziranja budućih koraka.
Zaključen u prepoznatljivom DK tonu, uz energiju, povezivanje, učenje i slavlje uspjeha, festival je još jednom podsjetio da komunikacijska industrija ne postoji u vakuumu, već na prvoj crti društvenih i tržišnih promjena.
Više informacija o festivalu dostupno je na www.danikomunikacija.com.
Za sve građane koji ne upravljaju automobilom ili nemaju drugog načina da odu na poslijepodnevno kupanje na omiljene im rabačke plaže, Grad Labin je osigurao sufinanciranje dodatnih polazaka autoprijevoznika Arriva.
Prva ekološka akcija zakazana je za 28. lipnja 2025. u Limskom zaljevu, a akcija će trajati od 9 do 11 sati te se očekuje sudjelovanje više od 20 ronioca iz različitih ronilačkih klubova.
Bjesnoća je virusna zarazna bolest, opasna zoonoza od koje obolijevaju domaće i divlje životinje te ljudi. U svjetskim razmjerima predstavlja jednu od najznačajnijih zoonoza s preko 55 000 slučajeva u ljudi godišnje.
Tijekom NOB-a Pula je dala 700 žrtava koje su izgubile svoje živote u borbi protiv okupatora, a više od 3000 sugrađana borilo se u partizanskim jedinicama.
Gradonačelnik Orlić istaknuo je da se obilježavajući 84-godišnjicu osnutka prvog partizanskog odreda u šumi Brezovica kod Siska mora reći da su vrijednosti antifašizma utkane u temelje moderne i suverene Republike Hrvatske.
Predsjednik Vlade Andrej Plenković uputio je čestitku povodom Dana antifašističke borbe, naglasivši važnost očuvanja temeljnih društvenih vrijednosti, posebno u vremenu složenih globalnih izazova.
Hrvatska je imala najbrojniji antifašistički pokret u okupiranoj Europi, dok je Istra antifašistički otpor započela još 1919. godine, kao odgovor na talijansku represiju i ukidanje nacionalnog identiteta.
Slavi se Dan antifašističke borbe i to u znak sjećanja na 22. lipnja 1941. kada je u šumi Brezovica kod Siska osnovan Prvi sisački partizanski odred, ujedno i prva antihitlerovska postrojba u tadašnjoj okupiranoj Hrvatskoj i Jugoslaviji.