Zbog planiranih radova na digitalizaciji, elektroničke usluge i servisi Porezne uprave bit će nedostupni od petka, 4. srpnja u 16 sati do ponedjeljka, 7. srpnja u 8 sati, izvijestila je u utorak Porezna uprava.
Ova privremena obustava usluga dio je projekta digitalne transformacije Porezne uprave, čiji je cilj izgradnja novog informacijskog sustava.
Novi sustav osmišljen je kako bi zadovoljio sve zahtjeve suvremenog digitalnog poslovanja te omogućio građanima, poduzetnicima i drugim državnim tijelima još jednostavniju i dostupniju upotrebu elektroničkih usluga.
Tijekom trajanja radova, bit će onemogućeno korištenje servisa unutar platforme e-Građani, pristup porezno knjigovodstvenoj kartici, kao i kreiranje barkoda za elektroničko plaćanje poreznog duga.
Također, neće se moći predavati zahtjevi za preknjiženje i povrat preplaćenih sredstava na porezno knjigovodstvenoj kartici niti ostali zahtjevi.
Privremeno će biti u prekidu i izdavanje potvrda, predaja zahtjeva za izdavanje porezne kartice, prijava poslovnih prostora u sustav fiskalizacije te predaja različitih obrazaca, uključujući obrasce za specifikaciju nepovezanih uplata, porez na dobit, porez na dodanu vrijednost, JOPPD obrasce i druge.
S obzirom na izvanredne okolnosti nedostupnosti sustava, Porezna uprava ističe da će porezni obveznici koji u ovom razdoblju isplaćuju plaće i mirovine moći predati JOPPD obrasce nakon ponovnog uspostavljanja sustava. Takvi obrasci smatraju se predanim unutar zakonskog roka.
Važno je napomenuti da će sustav fiskalizacije računa, dodjela OIB-a te dohvat podataka iz evidencije OIB-a tijekom radova funkcionirati bez smetnji.
Porezna uprava moli sve korisnike za razumijevanje i strpljenje tijekom ovog prijelaznog razdoblja, koje donosi značajna poboljšanja u digitalnom poslovanju i kvaliteti usluga.