Infobip: Porast prometa poruka za 277 posto tijekom Black Friday razdoblja

Black Friday više nije samo jedan dan; potraga za atraktivnim ponudama proteže se i tijekom drugih dana, dok potrošači diljem svijeta traže proizvode, povoljnije cijene i pouzdane, jednostavne komunikacijske kanale za povezivanje s omiljenim brendovima.

IstraIN

4 Prosinac 2025 I 10:14

Infobip: Porast prometa poruka za 277 posto tijekom Black Friday razdoblja
Infobip Infobip

Globalna cloud komunikacijska platforma Infobip zabilježila je izniman rast prometa poruka tijekom ovogodišnjeg Black Friday razdoblja, pri čemu je korištenje RCS-a (Rich Communication Services) poraslo za 277 posto u usporedbi s prethodnom godinom.

E-mail je također ostao jedan od ključnih kanala među trgovcima i potrošačima, s godišnjim rastom od 241 posto, što ukazuje da promotivne i transakcijske komunikacije i dalje snažno potiču korisnički angažman tijekom vrhunca sezone blagdanske kupovine.

Black Friday više nije samo jedan dan; potraga za atraktivnim ponudama proteže se i tijekom drugih dana, dok potrošači diljem svijeta traže proizvode, povoljnije cijene i pouzdane, jednostavne komunikacijske kanale za povezivanje s omiljenim brendovima.

Infobip je zabilježio značajan porast interakcija ne samo u Sjevernoj Americi, već i u drugim ključnim regijama. U LATAM regiji kanali poput WhatsAppa (+46 %), e-maila (+61 %) i RCS-a (+464 %) ostvarili su snažan rast.

Europa je postigla rast SMS-a od 65 posto, Voicea 25 posto, WhatsAppa 162 posto i RCS-a 361 posto. U APAC regiji e-mail se istaknuo s povećanjem od 243 posto, dok su Voice (+84 %) i WhatsApp (+13 %) također zabilježili rast. Ovi rezultati potvrđuju da je Black Friday prerastao svoje sjevernoameričko podrijetlo i postao globalni događaj.

Trgovci diljem svijeta ubrzavaju usvajanje komunikacijskih kanala koji omogućuju vizualno bogata, interaktivna i visoko personalizirana iskustva. Tijekom Cyber Weeka, koji obuhvaća Black Friday do Cyber Mondayja, Infobip je zabilježio porast interakcija s 11,6 milijardi u 2024. na 12,2 milijarde u 2025., što predstavlja rast od 5,17 posto.

Infobip

RCS i WhatsApp zajedno generirali su 504,8 milijuna interakcija, što je rast od 27,3 posto na godišnjoj razini. RCS se posebno istaknuo kao jedan od najbrže rastućih kanala ove shopping sezone, s porastom od 209,4 posto u odnosu na 2024. godinu. E-mail je zabilježio povećanje od 322,6 posto, potaknuto rastom promotivnog korištenja.

„Naši podaci pokazuju koliko brzo RCS postaje način na koji ljudi kupuju i komuniciraju, a njihov porast korištenja jasno potvrđuje da trgovci prihvaćaju kanale koji nude bogatija iskustva, veći angažman i bolje rezultate.

Potrošači traže više opcija i ponuda, a potrošnja je dosegnula više razine tijekom vikenda između Black Fridayja i Cyber Mondayja. Brendovi moraju ulagati u relevantnost i personalizirane interakcije“, izjavio je Silvio Kutić, suosnivač i glavni izvršni direktor Infobipa.

Infobipova globalna platforma omogućila je neometana i pouzdana korisnička putovanja tijekom cijelog tjedna, pomažući tvrtkama upravljati velikim volumenima promocija, obavijesti i transakcija bez odgode.