Muškarac s nožem upao u trgovinu u Puli, građanin ga zadržao do dolaska policije
Muškarac s preklopnim nožem upao u trgovinu u Puli, djelatnicu uznemirio, a građanin ga zadržao do dolaska policije.
10:59Prije 4 min04.12.2025
Black Friday više nije samo jedan dan; potraga za atraktivnim ponudama proteže se i tijekom drugih dana, dok potrošači diljem svijeta traže proizvode, povoljnije cijene i pouzdane, jednostavne komunikacijske kanale za povezivanje s omiljenim brendovima.
Globalna cloud komunikacijska platforma Infobip zabilježila je izniman rast prometa poruka tijekom ovogodišnjeg Black Friday razdoblja, pri čemu je korištenje RCS-a (Rich Communication Services) poraslo za 277 posto u usporedbi s prethodnom godinom.
E-mail je također ostao jedan od ključnih kanala među trgovcima i potrošačima, s godišnjim rastom od 241 posto, što ukazuje da promotivne i transakcijske komunikacije i dalje snažno potiču korisnički angažman tijekom vrhunca sezone blagdanske kupovine.
Black Friday više nije samo jedan dan; potraga za atraktivnim ponudama proteže se i tijekom drugih dana, dok potrošači diljem svijeta traže proizvode, povoljnije cijene i pouzdane, jednostavne komunikacijske kanale za povezivanje s omiljenim brendovima.
Infobip je zabilježio značajan porast interakcija ne samo u Sjevernoj Americi, već i u drugim ključnim regijama. U LATAM regiji kanali poput WhatsAppa (+46 %), e-maila (+61 %) i RCS-a (+464 %) ostvarili su snažan rast.
Europa je postigla rast SMS-a od 65 posto, Voicea 25 posto, WhatsAppa 162 posto i RCS-a 361 posto. U APAC regiji e-mail se istaknuo s povećanjem od 243 posto, dok su Voice (+84 %) i WhatsApp (+13 %) također zabilježili rast. Ovi rezultati potvrđuju da je Black Friday prerastao svoje sjevernoameričko podrijetlo i postao globalni događaj.
Trgovci diljem svijeta ubrzavaju usvajanje komunikacijskih kanala koji omogućuju vizualno bogata, interaktivna i visoko personalizirana iskustva. Tijekom Cyber Weeka, koji obuhvaća Black Friday do Cyber Mondayja, Infobip je zabilježio porast interakcija s 11,6 milijardi u 2024. na 12,2 milijarde u 2025., što predstavlja rast od 5,17 posto.
RCS i WhatsApp zajedno generirali su 504,8 milijuna interakcija, što je rast od 27,3 posto na godišnjoj razini. RCS se posebno istaknuo kao jedan od najbrže rastućih kanala ove shopping sezone, s porastom od 209,4 posto u odnosu na 2024. godinu. E-mail je zabilježio povećanje od 322,6 posto, potaknuto rastom promotivnog korištenja.
„Naši podaci pokazuju koliko brzo RCS postaje način na koji ljudi kupuju i komuniciraju, a njihov porast korištenja jasno potvrđuje da trgovci prihvaćaju kanale koji nude bogatija iskustva, veći angažman i bolje rezultate.
Potrošači traže više opcija i ponuda, a potrošnja je dosegnula više razine tijekom vikenda između Black Fridayja i Cyber Mondayja. Brendovi moraju ulagati u relevantnost i personalizirane interakcije“, izjavio je Silvio Kutić, suosnivač i glavni izvršni direktor Infobipa.
Infobipova globalna platforma omogućila je neometana i pouzdana korisnička putovanja tijekom cijelog tjedna, pomažući tvrtkama upravljati velikim volumenima promocija, obavijesti i transakcija bez odgode.
U petak će se u kamenolomu u Žminju provoditi planirano miniranje.
08:27Prije 2 h04.12.2025
Tijekom Adventa u Puli posjetiteljima će biti osigurano besplatno parkiranje na Karolini te niz novih olakšica i pravila u centru grada, doznajemo iz Pula Parkinga.
08:04Prije 3 h04.12.2025
Radionice u prostoru Zajednice tehničke kulture Pula uključuju „FabLab: STEM tvornica ideja – božićno izdanje“, gdje polaznici uče digitalno 3D crtanje i pripremu modela za 3D printanje, uz izradu božićnih ukrasa, te radionicu „Od skice do 3D printa“ i brojne druge aktivnosti.
07:20Prije 3 h04.12.2025
OAZA – Centar za pomoć djeci – već godinama osigurava dom i toplinu najranjivijima, upozoravajući da su domovi prepuni, a udomitelja premalo. Ravnateljica Eva Husak Bačac poziva građane da otvore vrata i pomognu djeci odrastati u obiteljskom okruženju.
06:15Prije 4 h04.12.2025
Pazin je proglašen najboljim hrvatskim gradom u kategoriji obrazovanje, demografija, mladi i socijalna politika među velikim gradovima.
22:16Prije 12 h03.12.2025
Poreč je osvojio dvostruko priznanje u izboru za „Najbolji grad“ – titulu grada s najboljom kvalitetom života među srednjim gradovima te nagradu za obrazovanje, demografiju, mlade i socijalnu politiku.
21:55Prije 13 h03.12.2025
Partnerstvo s međunarodno poznatim lifestyle brendom donosi novu dimenziju mediteranskog ugođaja na obalu Pical Resorta.
19:55Prije 15 h03.12.2025
Nagrada prepoznaje volonterski doprinos kao temelj inkluzivnog društva i pokretač pozitivnih promjena u životima građana. Ime Danijele Ustić simbolizira predanost zajednici, njegovanje kulture solidarnosti i važnost kontinuirane podrške volonterstvu.
16:39Prije 18 h03.12.2025