"Ježevu kućicu" Teatra Naranča u jednom danu pogledalo 1.500 gledatelja!

Interes je rastao iz sata u sat. „Prvotno smo dogovorili po jednu izvedbu u Puli i Opatiji. U Opatiji je prva planula pa su tražene još dvije, potom se rasprodao termin u Puli pa smo dodali i tamo još jedan. Na kraju smo stali na pet, jer šesta u jednom danu ne dolazi u obzir“, navodi Rabar.

Aleksandra Dimitrijević

3 Studeni 2025 I 19:15

"Ježevu kućicu" Teatra Naranča u jednom danu pogledalo 1.500 gledatelja!
Foto: Teatar Naranča

Teatar Naranča je zbog iznimne potražnje 26. listopada u jednom danu odigrao čak pet izvedbi „Ježeve kućice“ u Puli i Opatiji, pred ukupno više od 1.500 gledatelja. Predstava je na scenu vraćena u spomen na redatelja Ranka Tihomirovića, „dugogodišnjeg prijatelja naše kuće“, kazala je Sara Rabar iz Teatra Naranča.

Interes je rastao iz sata u sat. „Prvotno smo dogovorili po jednu izvedbu u Puli i Opatiji. U Opatiji je prva planula pa su tražene još dvije, potom se rasprodao termin u Puli pa smo dodali i tamo još jedan. Na kraju smo stali na pet, jer šesta u jednom danu ne dolazi u obzir“, navodi Rabar.

Logistika je bila zahtjevna, ali izvediva. „Predstava traje 39 minuta, a pauze su bile oko 20 minuta. Glumcima je to djelovalo kao jedna duga predstava, bez većih zastoja“, kaže.

Dvorane su bile ispunjene do posljednjeg mjesta. „U Puli su ljudi sjedili i na stepenicama“, dodaje Rabar. Na pitanje je li riječ o svojevrsnom rekordu u Istri ili Hrvatskoj, ostaje oprezna: „Nismo detaljno istraživali. Sigurno postoje veće dvorane koje prime više ljudi odjednom, ali po broju uzastopnih izvedbi u jednom danu, koliko znam, rijetko se igra toliko puta.“

Rabar ističe i generacijski motiv publike: „Roditelji nam govore da je to priča njihova djetinjstva koju žele prenijeti djeci, što se jasno vidi u ovako velikom interesu.“

Suradnja je bila ključna. „Imamo dozvolu Ministarstva kulture Republike Srbije i Zaklade Branko Ćopić za korištenje autorskih prava. Zahvalni smo i Milanu Rašuli, direktoru Srpskog kulturnog centra Pula, koji nas je povezao s ministarstvom“, kaže Rabar. Posebno izdvaja Opatiju: „Hvala Loreni Bašan, koja je prepoznala Naranču kao kazalište koje njeguje klasične priče i vrijednosti. Zbog toga su nam dvorane u Opatiji i, primjerice, Velikoj Gorici redovito rasprodane.“

Foto: Teatar Naranča

Estetski pristup ostaje dosljedan prepoznatljivom stilu Teatra Naranča. „Nemamo ništa protiv suvremenih izričaja, ali djeci je najlakše približiti klasičnu bajku na klasičan način. To njegujemo i publika to prepoznaje“, zaključuje Rabar.