ACI uspješno predstavio hrvatsku nautičku ponudu na sajmu Boot Düsseldorf 2025.

Ključni naglasci ACI-jeva nastupa uključivali su predstavljanje svih 22 marine od sjevera do juga Hrvatske, kao i prezentaciju lifestyle magazina ACI No.1 u tiskanoj i digitalnoj verziji.

Ena Piglić
Ena Piglić

24 Veljača 2025 I 18:31

ACI uspješno predstavio hrvatsku nautičku ponudu na sajmu Boot Düsseldorf 2025.
ACI

Najveći lanac marina na Mediteranu, ACI d.d., i ove je godine tradicionalno sudjelovao na jednom od najznačajnijih svjetskih nautičkih sajmova – Boot Düsseldorf.

Sajam, koji se održao od 18. do 26. siječnja, privukao je oko 230 tisuća posjetitelja iz 100 zemalja, dok je u 16 dvorana svoje proizvode i usluge predstavilo oko 1600 izlagača iz 68 zemalja svijeta.

ACI je na sajmu imao posebno dizajniran izložebni prostor smješten u hali 13, na poziciji B31, gdje su posjetitelji imali priliku upoznati se s cjelokupnim sustavom ACI marina, raznovrsnim uslugama i posebnim pogodnostima koje nudi ovaj nacionalni nautički lanac.

Ključni naglasci ACI-jeva nastupa uključivali su predstavljanje svih 22 marine od sjevera do juga Hrvatske, kao i prezentaciju lifestyle magazina ACI No.1 u tiskanoj i digitalnoj verziji.

Posebnu pažnju privukla je promocija programa pogodnosti ACI Card, koji korisnicima omogućuje ekskluzivne popuste i prednosti.

Uspješni poslovni susreti i rast interesa za ACI marine

Predsjednik Uprave ACI-ja, g. Kristijan Pavić, održao je niz sastanaka s ključnim dionicima nautičkog sektora, dok je značajan porast broja online upita za vezove putem web stranice ACI Marinas svjedočio o velikom interesu posjetitelja za hrvatsku nautičku ponudu.

Tijekom sajma prikupljeno je više od 100 upita za godišnje, polugodišnje i mjesečne vezove, što potvrđuje kontinuirani interes nautičara za usluge ACI-ja.

Također, održani su sastanci s predstavnicima nautičkih tvrtki i ACI No.1 partnerima, a među važnim gostima bio je i g. Vinko Kuduz, konzul u Generalnom konzulatu Hrvatske u Düsseldorfu.

ACI No.1 – luksuzna edicija koja promovira hrvatsku nautiku

Uz samu ponudu vezova, ACI je posebnu pažnju posvetio promociji svog lifestyle magazina ACI No.1, koji je postao nezaobilazna multimedijalna platforma za ljubitelje nautike, luksuza i putovanja.

Posjetiteljima sajma podijeljeno je 600 primjeraka dvojezične edicije na njemačkom i talijanskom jeziku, čime se dodatno promovirala hrvatska nautička ponuda na ključnim europskim tržištima.

ACI nastavlja jačati prepoznatljivost na globalnoj sceni

Sudjelovanjem na sajmu Boot Düsseldorf 2025., ACI je dodatno ojačao svoju poziciju na međunarodnoj nautičkoj sceni te promovirao Hrvatsku kao jednu od najpoželjnijih destinacija za nautički turizam.

Ovaj nastup potvrdio je važnost prisutnosti ACI-ja na globalnim događanjima, omogućujući daljnje povezivanje s partnerima i korisnicima iz cijelog svijeta.