‘REVOLUCIJA ŽELJEZNIČKOG PROMETA’ U promet pušten novi dizel-električni motorni vlak IDUĆE GODINE U ISTRU STIŽU BATERIJSKI VLAKOVI

IstraIN

6 Ožujak 2023 I 09:31

‘REVOLUCIJA ŽELJEZNIČKOG PROMETA’ U promet pušten novi dizel-električni motorni vlak IDUĆE GODINE U ISTRU STIŽU BATERIJSKI VLAKOVI

Sa željezničkog kolodvora u Puli točno u 9:02 sati u promet je pušten novi dizel-električni motorni vlak koji postiže brzinu od 120 kilometara na sat, a ima kapacitet od 167 sjedećih mjesta, čime je Istra napokon dobila novi suvremeni vlak.

No, kako se moglo danas čuti, to je samo početak reforme željezničkog sektora

‘’Ovo su prvi tragovi toga. Ta reforma ne očituje se u samo u današnjem vlaku.Ona će biti prezentirana u velikoj obnovi, revoluciji željezničke infrastrukture. Ovo je prvi iz flote dizel-motornih vlakova koji su stigli u Istri, njih će u godinama dolaziti još više’’ rekao je državni tajnik za željeznicu Alen Gospočić otkrivši i kako u Istru iduće godine stižu i baterijski vlakovi.

‘’Već je određena lokacija elektro punionice na ovoj trasi i iduće godine u travnju ili svibnju ćemo testirati baterijske vlakove, uz nove koje dolaze na istarske pruge.’’

Predsjednik Uprave HŽ Putničkog prijevoza Željko Ukić iz Pule je poručio kako će do 2025. godine biti 70-ak ovakvih vlakova uz dolazak baterijskih vlakova na istarske pruge.

‘’I na ovom području u 2022. godini bilježimo veliki porast prevezenih putnika, čak 70% više u odnosu na 2021. godinu. To su prvenstveno učenici i studenti, nadam se da će se pridružiti i kategorija radnika i na ovaj način ćemo pokušati podignuti kvalitetu prijevoza željeznicom i na ovom području.''

332117219_894775125107783_1832620077943615140_n.jpg

Zamjenik župana Tulio Demetlika pohvalio je dolazak novog vlaka u Istru prije svega zbog svih roditelja i djece, kazavši kako za revitalizaciju istarske željeznice ovo je prvi korak za priječi 100 milja.

‘’Naša želja je da se što prije istarska pruga poveže sa slovenskom, da dođemo do Divače, a onda s brzim vlakovima da krenemo do Beča, Münchena i drugih destinacija’’ poručio je Demetlika.

IDS-ov saborski zastupnik Emil Daus zahvalio je resornom ministarstvu i HŽ-u kazavši kako se borba počela isplaćivati.

‘’Borba se nastavlja iz čistog razloga je vlakovi nisu dobri. Osim samih vlakova treba osigurati željezničku infrastrukturu jer znamo što znači sigurnost prometa. Isto tako nadam se da ćemo modernizirati prugu prema Divači, da postanemo kvalitetan dio moderne europske željezničke infrastrukture’’

334758604_884618512592692_6761325878548438737_n.jpg

Saborski zastupnik iz redova HDZ-a i predsjednik istarskog HDZ-a Anton Kliman kazao je da je zadovoljstvo vidjeti ovaj novi vlak na stanici u Puli.

‘’Od ponedjeljka kreće obnova sedam prijelaza na željeznici diljem Istre, čime ćemo imati korak naprijed u sigurnosti. Ovo je povijestan dan jer 30 godina nismo vidjeli novi vlak na našim prugama.

Ovo je siguran i moderan vlak i očekuje povećanje broja putnika, ali i dodatno povećanje sigurnosti’’ dodao je Kliman.

Pulski gradonačelnik Filip Zoričić kazao je kako se nada da je ovo početak spajanja Pule s Europom.

Nakon izjava za medije, okupljeni su krenuli put Kanfanara gdje je vlak stigao u 9:40 minuta.

332123741_516770653863289_1854027039669293379_n.jpg

Vlak će voziti na relacijama Pula – Pazin – Pula i Pula – Buzet – Pula.

Dizel-električni motorni vlak proizvela je tvrtka KONČAR – Električna vozila, postiže brzinu od 120 km/h, a ima kapacitet od 167 sjedećih mjesta.

Opremljen je rampama za ulazak i izlazak osoba u invalidskim kolicima, prostorom za bicikle, a kompletan putnički prostor je pod videonadzorom. Uz vizualne i audionajave kolodvora i stajališta, putnicima u vlaku omogućen je besplatan pristup internetu (WiFi).

332117219_894775125107783_1832620077943615140_n.jpg

viber_image_2023-03-06_10-20-29-728.jpg

Foto: IstraIN/Radio Istra

Ostavite komentar