Nakon što se je donekle slegla prašina ili pak početna euforija oko soft openinga najnovijeg rovinjskog hotela, David Flam, direktor marketinga Maistre otkrio je detalje dizajna perjanice Maistre, ujedno i novog branda Maistra Collection.
Grand Park Hotel Rovinj namijenjen je gostima više platežne moći i spada u pravi luxury, kaže Flam. „Inspiracija je tražena u Rovinju što je vidljivo kroz kolorite koji dominiraju, a recimo i kako su za unutarnje uređenje angažirani bili arhitektonska kuća 3LHD i Lissoni Associati iz Milana“, uvodi nas Flam u dizajn priču.
Doživljaj Rovinja u hotel se pretočio dominacijom tamno plave boje i zemljanih tonova, a arhitekti su kao vodilje uzeli Park šumu Zlatni Rt i starogradsku jezgru. „Pogled je bio nit vodilja u kreaciji prizvoda“, rekao je Flam, a to je vidljivo već pri samom ulasku na recepciju hotela odakle puca neodoljiv pogled Rovinj.
„Samim imenom se htjela akcentuirati veličina hotela i njegova ekspresija koja kaskadnim terasastim vrtovima podsjeća na pravi park“, veli Flam, a ne možemo izbjeći ni govor o dominantnim staklenim stijenama. Upravo one nose poruke koje podjsećaju na Rovinj.
„U marketinškom izričaju išli smo na dodatnu priču o Rovinju pa su u nazivlju svih outleta imena koja dalje mogu pričati priču o povijesti ovoga grada, a isto smo učinili i sa staklenim stijenama na kojima stoje poruke koje podsjećaju na različite zvukove grada, pogleda i vizura.“
Grand Park Hotel Rovinj u ovom je trenutku najveći hotel po broju zaposlenih ljudi, odnosno njih više od tristo. „Maistra je u istoj situaciji kao ostale hotelske kuće u Hrvatskoj koje moraju naći nove puteve da bi došli do radne snage, a trening je ključna priča kada je riječ o isporuci usluge određene razine“ kaže Flam.
Šetnica je ta koja je otvorena svima, odnosno gostima Grand Park Hotela Rovinj, gostima drugih hotela i građanima Rovinja koji ovdje mogu popiti kavu, odabrati neki od restorana ili posjetiti neku od novih 14 trgovina. „Biti će to novi dnevnik boravak Rovinja“, kaže Flam.
„U ovaj smo projekt ušli birajući trgovine koje ćemo predstaviti, želja je bila uskladiti ponudu sa zahtjevima gostiju naših hotela. Neke od ovih trgovina već postoje u Hrvatskoj, ali imamo i jedan koji se prvi put pojavljuje na ovim prostorima. Riječ je o trgovini sunčanih naočala koja će prodavatri posebne brendove koji nisu mainstream i koje nigdje drugdje ne možete naći“, kaže Flam.
Biti će tu i zastupljeni neki hrvatski dizajneri, ali i multibrend store s internacionalnim brendovima. „Najveća trgovina od preko 200 kvadrata ostala je unutar zbirke Maistre, odnosno prostor nije dan u najam. Riječ je o concept store-u po uzoru na takve u drugim zemljama i koja ima asortiman koji se može pronaći i u londonskom Libertyju, Conran shopu, Selfridgesu i drugima“.
Hotelsku umjetnost potpisuju već spomenuti Lissoni Associati koji su istu podjelili na nekoliko osjetilnih razina, a jedna od njih je i zvuk što je ostvareno u suradnji s hrvatskim dizajnerom Davorom Sanvičentijem.
„Radi se o zvuku koji se može čuti samo u nekom trenutku kada prolazite kroz prostor, riječ je o zvuku ptice i šumu vala“.
Na hotelu su radili i drugi hrvatski i talijanski dizajneri pa je na primjer Veronika Gajdo tako pristuna u hotelu sa svojim izborom fotografija Rovinja koji posebnim izborom svjetlosti čine fluidnu kreaciju koja podsjeća na umjetničku sliku.
Roberta Patalani radila je kolekciju „Pod pritiskom“, pijeskom i betonom, a pet hrvatskih ilustratora je pristuno kroz sve materijale u hotelu i kroz sobe. To su Daniel Serdarev, Predrag Todorović, Hana Tintor, Klara Rusov i Marko Tadić.
U hotelu je priča o Rovinju osim kroz art koncept prisutna i kroz imenovanje svih outleta pa tamošnji spa nosi ime Albaro što na starorovinjskom dijalaketu znači jarbol. Glavni, signature restoran zove se Cap Aureo po najpoznatijoj rovinjskoj šumi, a champagne bar nosi ime Viva Eufemia.
Doživljaj Rovinja ovdje se prenosi ne samo sa strane pružatelja usluge nego i gosta koji na raspolaganju imaju sve što je nužno za njihovo bilježenje. Naime, svakog gosta u njegovoj sobi čeka knjižica u koju može upisivati utiske, a sa polaroidom koji je također u ponudi može svoje rovinjske trenutke i momentalno zabilježiti i razviti.
Recimo za kraj i kako Viva Eufemija ima jedan od najširih izbora različitih šampanjaca, a hotel Monte Mulini ima svoj Gin Library s preko stotinjak vrsta različitih ginova.