
ZAKORAČITE U POVIJEST: Istražite zagonetne freske u istarskim crkvicama
Majstori su često slikali scene posljednjeg suda iznad crkvenih vrata, kako bi vjernike podsjetili da se ne isplati griješiti.
16:15Prije 1 h22.03.2025
Turistička zajednica Istarske županije nastavlja s važnim strateškim partnerstvom, velikanom svjetskoga glasa – nogometnim klubom FC Bayern München koji, u narednom trogodišnjem razdoblju, planira aktivnosti, projekte i promotivne kampanje.
Slijedom toga, u Rovinju je upravo završen tradicionalni trodnevni godišnji Partner Summit 2024 koji je organizirala Turistička zajednica Istarske županije u suradnji s Upravom legendarnog kluba.
Radi se o najvećem ovogodišnjem eventu koji se održao se od 10. do 12. lipnja u hotelu Lone, gdje je prisustvovalo gotovo stotinjak članova, što iz uprave i menedžmenta FCBM, ali isto tako i predstavnika menedžerske razine njihovih slavnih sponzora, odnosno pokrovitelja - Allianz, Adidas, Audi, Qatar Airways, Coca Cola, Miele...
Godišnji Partner Summit je zapravo spoj radnog i ležernog iskustva. U prvom dijelu Partner Summita bili su uključeni team buildinzi, rasprave o strateškim partnerstvima i mogućnostima nadogradnje, kao i razvoj novih projekata, dok su u drugom dijelu sudionici upoznali destinaciju Istru s obzirom na to da je regija također strateški partner.
Prilikom prezentacije destinacije, uvaženi gosti imali su priliku pobliže upoznati i istarsku gastronomiju, iskusiti aktivnosti poput kayaka, vožnje klasičnim i e-biciklima, vožnje brodom itd.
Odjek s netom održanog Summita je izvanredan, a svi istarski subjekti koji su bili uključeni u projekt dali su svoj maksimum te učinili sve da partnerima ovaj događaj ostane u trajnom sjećanju. Neki od gostiju su po prvi puta boravili u Istri i Hrvatskoj, a određeni broj njih već su rezervirali svoj godišnji odmor u Istri.
Prilikom svog obraćanja na otvaranju Partner Summita, direktor TZ Istarske županije Denis Ivošević istaknuo je da Istra sve više investira i bazira svoj razvoj temeljen na održivosti i odgovornosti te je u tom kontekstu kratko iznio nekoliko ključnih informacija o projektu „Istra Antioxy Region“.
Također je naglasio da se Istra trudi podignuti razinu kvalitete servisa i usluga prema gostima više platežne moći navodeći primjer nedavno lansiranog proizvoda „Helifly Istria“. Ovaj uhodani i jedinstveni primjer co brendinga započeo je još 2018. godine i od tada Istra koristi velike komunikacijske i promotivne mogućnosti, koje navedeno ključno strateško partnerstvo nudi.
Tako je u zimskom periodu realizirana zajednička targetirana medijska kampanja u vrijednosti od 220.000 eura, a mediji oglašavanja su bili društveni profili FCBM na kojima imaju nevjerojatnih 126 milijuna pratitelja. Pored navedenog, na svim prvenstvenim utakmicama koje su se odigravale na kultnoj Allianz Areni u Münchenu prikazivao se promocijski film Istre u svim VIP loungeovima Arene – njih ukupno 120.
Malo je reći da je suradnja između Istre i FCBM iznjedrila nevjerojatne rezultate te da se Istra tako idealno predstavlja na njemačkom tržištu, ponajviše u high-end segmentu, što je opipljivo i po rastućem broju takvih gostiju koji pristižu na naš poluotok.
Svoj doprinos u pomoći dali su i brojni vatrogasci među kojima je bilo i onih iz Istre, a naša je županija pomagala i financijski,
10:24Prije 6 h22.03.2025
Cilj je stvoriti alternativu korištenju automobila, osobito tijekom turističke sezone.
09:46Prije 7 h22.03.2025
Pojedinačni pozivi za upis u vojnu evidenciju dolazit će tijekom ožujka i travnja 2025. godine na adrese vojnih obveznika rođenih 2007. godine, a pozive će uputiti područni odjeli za poslove obrane na čijem području osobe imaju prebivalište.
08:37Prije 8 h22.03.2025
Godine 2022. Gradsko vijeće Grada Umaga uručilo mu je nagradu za životno djelo.
07:55Prije 9 h22.03.2025
Iskoristite priliku i učinite svoje dane bogatijima – tehnologija može biti vaš saveznik!
21:35Prije 19 h21.03.2025
Iz Knjižnice pozivaju sve roditelje na predavanja o kvalitetnom provođenju slobodnog vremena djece.
19:25Prije 21 h21.03.2025
Projekt je neposredno sufinanciran od strane Fonda za zaštitu okoliša i energetsku učinkovitost u okviru mjera prilagodbe klimatskih promjena iz nacionalnih i lokalnih planskih i strateških dokumenata.
17:40Prije 23 h21.03.2025
Ključni cilj projekta bio je povezivanje hitnih službi, vatrogasaca, medicinskog osoblja i volontera kroz zajedničke obuke i planove za krizne situacije.
17:11Prije 1 d21.03.2025
Ostavite komentar