Učenici OŠ Vidikovac u posjetu gradonačelniku Pule Filipu Zoričiću

Ovaj edukativni posjet organiziran je s ciljem približavanja rada lokalne samouprave najmlađim sugrađanima te poticanja njihovog interesa za društvena i građanska pitanja.

Anamaria Mofardin
Anamaria Mofardin

12 Ožujak 2025 I 14:17

Učenici OŠ Vidikovac u posjetu gradonačelniku Pule Filipu Zoričiću
Grad Pula

Ove srijede, 12. ožujka, gradonačelnik Filip Zoričić ugostio je učenike trećih razreda Osnovne škole Vidikovac u Komunalnoj palači. Ovaj edukativni posjet organiziran je s ciljem približavanja rada lokalne samouprave najmlađim sugrađanima te poticanja njihovog interesa za društvena i građanska pitanja.

Učenici su se za susret pomno pripremili te su sa sobom donijeli niz zanimljivih pitanja. Zanimalo ih je kako funkcionira lokalna uprava, koji su ključni izazovi s kojima se gradonačelnik svakodnevno suočava, kako donosi odluke te na koji način surađuje s Gradskim vijećem i drugim tijelima gradske vlasti. Osim toga, htjeli su saznati više o njegovoj radnoj svakodnevici te planovima za budućnost Pule.

Tijekom susreta, gradonačelnik je strpljivo odgovarao na sva postavljena pitanja, dijeleći svoja iskustva i pružajući učenicima vrijedan uvid u rad gradske uprave.

Razgovor je protekao u ugodnoj i poticajnoj atmosferi, a učenici su pokazali veliko zanimanje za teme koje su obrađivali. Njihova znatiželja i promišljena pitanja svjedoče o važnosti uključivanja mladih u društvene procese od najranije dobi.

Grad Pula

Na kraju susreta, gradonačelnik je učenike potaknuo da se i sami aktivno uključuju u život zajednice te da svojim idejama i inicijativama doprinesu boljoj budućnosti svoga grada. Zahvalio im je na dolasku i izrazio nadu da će među njima možda jednoga dana biti i budućih nositelja važnih društvenih funkcija.

Ovaj susret bio je dragocjeno iskustvo kako za učenike, tako i za gradonačelnika, potvrđujući koliko je važno poticati dijalog između mladih i lokalne vlasti te razvijati svijest o zajedničkoj odgovornosti za razvoj i napredak grada.