Jedan od najboljih turističkih proizvoda jugoistočne Europe – Kova experience nagrađen Turističkom prizmom

Ovo priznanje smješta Rašu na kartu najinovativnijih i najvrjednijih turističkih doživljaja jugoistočne Europe te potvrđuje da autentična baština, predstavljena s poštovanjem i strašću, može postati međunarodno prepoznat turistički proizvod.

IstraIN

1 Prosinac 2025 I 11:16

Jedan od najboljih turističkih proizvoda jugoistočne Europe – Kova experience nagrađen Turističkom prizmom
ARSIANA

U Novom Sadu je Kova experience nagrađen priznanjem Turistička prizma – Nov kvalitet u turizmu, prestižnom nagradom koju gotovo tri desetljeća dodjeljuju turistički novinari jugoistočne Europe bez mogućnosti prijave kandidata.

Nagrade u vidu statua prizme zarotirane u prostoru i povelje svečano su uručene nagrađenima 28. studenoga na konferenciji turističkih novinara, na 56. Međunarodnom sajmu turizma u Novom Sadu.

Turistička se prizma osvaja isključivo nominacijom i odlukom turističkih novinara s područja jugoistočne Europe. Oni tijekom godine obilaze destinacije, projekte i iskustvene ture te su ove godine prepoznali jedanaest najvrjednijih primjera turističke izvrsnosti u cijeloj regiji.

Upravo zato ovo priznanje nosi iznimnu težinu i posebnu vrijednost.

"Posebna nam je čast što je predsjednik žirija, gospodin Đorđe Mihajlović, glavni urednik Turističke prizme iz Novog Sada, 3. svibnja 2025. godine osobno posjetio Rašu te doživio Kova experience iz prve ruke, o čemu je snimio i turističku reportažu.

Njegov neposredni dojam i pozitivno iskustvo na terenu bili su ključni u odluci da se naš projekt uvrsti među najbolje turističke proizvode jugoistočne Europe"; poručili su iz ARSIANE d.o.o.

ARSIANA

Među hrvatskim dobitnicima ove prestižne nagrade nalaze se i: TZ Grada Dugo Selo za manifestaciju Stara jela z Dugog Sela i Mali Lošinj kao najbolja regionalna destinacija.

Nagradu je u ime ARSIANE d.o.o. preuzela direktorica Elis Gobo te je imala čast održati dirljiv govor zahvale u ime svih laureata.

Ovo priznanje smješta Rašu na kartu najinovativnijih i najvrjednijih turističkih doživljaja jugoistočne Europe te potvrđuje da autentična baština, predstavljena s poštovanjem i strašću, može postati međunarodno prepoznat turistički proizvod.

Također, na 56. Međunarodnom sajmu turizma ARSIANA se, na poziv Privredne komore Vojvodine, kroz tri dana trajanja sajma predstavila izlaganjem na štandu, sastancima s turističkim agencijama, prezentacijom na konferenciji turističkih novinara te davanjem medijskih izjava srpskim medijima, promovirajući tako raški rudnik, turističke proizvode te outdoor i turističku ponudu Raše i Labinštine.

"Pozivamo sve koji još nisu bili na Kova experience doživljaju da svoj termin rezerviraju na arsiana.hr i dožive jedinstveno iskustvo ulaska u raški rudnik ugljena te prožive dan u životu rudara", poručili su dobitnici ove vrijedne nagrade.