''Želite li Istru pretvoriti u izolirani otok? Slovenci završavaju strateške željezničke projekte, dok Istra ostaje prometno odsječena – cestarine su nepravedno visoke, brodske linije gotovo ne postoje, a prijeti nam i potpuna željeznička izolacija.
Što je ministarstvo poduzelo po tom pitanju?'' upitao je predsjednik IDS-a Dalibor Paus danas u Hrvatskom saboru oštro kritizirajući ministarstvo mora, prometa i infrastrukture kojeg vodi Oleg Butković.
Podsjetio je i na skandal iz 2021. godine kada je vlak u Puli nekontrolirano produžio prema gradskoj rivi, udarivši u kombi, te dodao kako su zastarjeli vlakovi jednako problematični – često ne uspiju završiti ni jednu dionicu bez zastoja.
„Iako smo i dalje mnogima uzor, ako ćemo iskreno - vrhunski turizam, vrhunsko maslinovo ulje i vino, nisu dovoljni. To smo poglavlje marljivo savladali i ne smijemo se zbog toga uspavati“, kazao je Paus.
21:04Prije 8 d21.01.2025
Istaknuo je alarmantnu zanemarenost Istre u prometnom povezivanju s ostatkom Hrvatske.
''Slovenci ove godine završiti strateški projekt – 27 kilometara željezničke pruge Divača-Kopar, a do 2030. planiraju dodati i drugi kolosijek. Osim toga, unutar godinu dana po završetku, staru prugu namjeravaju prenamijeniti za turističke svrhe, a koja se nalazi na pravcu Divača-Buzet.
Pitam vas, što ste vi poduzeli te kako će se to odraziti na željezničke prometne tokove prema Istri?'' upitao je Paus.
Državnik tajnik Žarko Tušek kazao je kako se treba dodatno informirati oko teme slovenskih projekata i komunikacije s Vladom Republike Slovenije te je Pausa pozvao na zajednički sastanak na tu temu.
''Istri prijeti totalna odsječenost u željezničkom prometu!''
Također, Paus je istaknuo i kako su cestarine kroz tunel Učku ne samo previsoke već i nepravedne, čime se dodatno opterećuju stanovnici Istre i svi koji žele doći u regiju.
Upozorio je na izostanak adekvatnih brodskih linija, a sada, prema njegovim riječima, Istri prijeti i potpuna odsječenost u željezničkom prometu.
Svojom izjavom predsjednik IDS-a još jednom je ukazao na neodgovornost i nesposobnost aktualne vlasti da strateški planira prometnu infrastrukturu na području koje ima izniman gospodarski i turistički potencijal.
Pozvao je ministarstvo na rješavanje ovog problema!
''Prometna povezanost ključni je uvjet za razvoj svake regije, a Istra je predugo bila prepuštena prometnoj nepravdi.
Tzv. Pijana pruga Lupoglav-Štalijei i pokvareni vlakovi simbol su vašeg vođenja resora.'', zaključio je Paus, pozivajući ministarstvo na odgovornost i konkretne mjere za bolju prometnu povezanost Istre s ostatkom zemlje.
Ovog petka, 31. siječnja, odvija se 20. Noć Muzeja, a pulski Arheološki muzej Istre, Muzej suvremene umjetnosti Istre i Povijesni i pomorski muzej Istre pozivaju vas da se pridružite!
''Kao budući načelnik, posebnu pažnju namjerava posvetiti stvaranju boljih uvjeta za mlade obitelji, kroz projekt POS stanova te proširenje vrtića i jaslica.'', poručio je.
Nakon što se bivši ministar Josip Dabro jučer vratio u saborske klupe, predsjednik IDS-a je poručio: "Pozivam zastupnika Domovinskog pokreta Josipa Dabru da stavi mandat u mirovanje dok DORH i policija provode istragu".
Terlević, 33-godišnji magistar informatike, suprug i otac dvije kćeri, zaposlen je u komunalnom poduzeću Usluga Poreč d.o.o. Političko iskustvo stekao je kao potpredsjednik Općinskog vijeća Sveti Lovreč, a od 2017. do 2021. obnašao je funkciju zamjenika načelnika.