Prilikom rasprave o Izvješću o radu policije za 2024. godinu, saborska zastupnica SDP-a Sanja Radolović, je upozorila potpredsjednika Vlade RH i ministra unutarnjih poslova Davora Božinovića na pravu pošast koja je zavladala na hrvatskim prometnicima, odnosno kako smo često nažalost posebice tijekom ljetne sezone i školskih praznika svjedočili nizu prometnih nesreća maloljetnika na električnim romobilima koje su završile teškim tjelesnim ozljedama.
Samo u prvih šest mjeseci ove godine bilo je 254 nesreća uzrokovanih električnim romobilima od čega 65 s teškim tjelesnim ozljedama.
Sanja Radolović poručila je da je Klub SDP-a više puta predložio porezni model koji nagrađuje rad, a oporezuje ekstra profite, posebno banaka, uz poticaje poslodavcima koji radnicima isplaćuju iznadprosječne plaće te nove mehanizme za rast primanja u privatnom sektoru.
Saborska zastupnica Sanja Radolović (SDP) nastavno na prijedlog rebalansa Državnog proračuna istaknula je kako je Vlada planirala znatno manju stopu inflacije nego što je stvarna, dok su cijene hrane i osnovnih životnih potrepština u stalnom porastu, a posebno pogađa građane s najmanjim primanjima.
14:20Prije 42 d16.10.2025
Radolović je upitala ministra što konkretno planira MUP napraviti kao nadležno tijelo budući da, podsjetit ću vas, tek izmjenama Zakona o sigurnosti prometa na cestama, koji je u Saboru izglasan u srpnju 2022. godine i amandmanima oporbenih zastupnika čak se uvela obveza da ti vozači električnih romobila nose kacige, dok obveza nošenja kacige nije bila prvotno ni MUP-ov prijedlog.
"Kazne su zaista smiješne, 60 eura ako voze na cesti, 30 eura ako su bez kacige, 30 eura ako imaju slušalice u ušima, 130 eura ako se prekorači dozvoljena maksimalna brzina od 25 km/h na ravnoj cesti.
"Ne smijemo dopustiti da ravnopravnost ostane na razini kvota i papira. Ona mora biti vidljiva u plaći, vremenu, mirovini i svakodnevnom životu", zaključila je Radolović.
Saborska zastupnica Sanja Radolović ponovno je u Hrvatskom saboru otvorila pitanje budućnosti prostora bivšeg brodogradilišta Uljanik, istaknuvši kako godinama stoji neiskorišten, bez jasne vizije i odgovora što će se s njime dogoditi.
14:39Prije 56 d02.10.2025
Podsjetit ću vas da ih ne bi smjela voziti djeca mlađa od 14 godina, međutim svaki dan imamo prometne nesreće u kojima sudjeluju djeca od 10, 11, 12, 13 godina na električnim romobilima koji ih voze na prometnicama, ne dakle na biciklističkim stazama.
Sigurnosni problem predstavlja i to što se istovremeno voze dvije ili tri osobe na jednom romobilu. Pa evo mene zanima što ćete konkretno napraviti po pitanju ove pošasti koja ne posustaje, čak ni trgovci se ne drže zakonskih pravila i vi danas najnormalnije možete u trgovini kupiti električni romobil koji je izvan propisane zakonske brzine, odnosno prodaju romobile koji nemaju dozvoljene tehničke specifikacije, a i javna je tajna da se tzv. blokade na električnim romobilima "skidaju" i oni postižu brzinu i do 80 km/h, iako električni romobil ne bi smio na ravnoj cesti razvijati brzinu veću od 25 km/h, ako se to ne ispoštuje slijedi tek kazna od 130 eura.
130 eura, a upravo je vožnja romobilima nekad i do 80 km/h uzrok prometnih nesreća s teškim ishodima.
Treba također i dodati kako električni romobili za razliku od primjerice mopeda do 50 kubika koje mogu voziti maloljetnici s navršenih 15 godina ne podliježu obveznom automobilskom osiguranju, a štoviše maloljetnici koji i imaju uvjete za polaganje mopeda od kubika za koji se mora platiti autoškola u iznosu od cca 1.000 eura, odslušati i položiti prometne propise, prvu pomoć, sate vožnje i još kupiti moped za koji je obvezna i registracija i polica osiguranja sve češće odabiru električne romobile kao alternative upravo zbog visokih troškova pohađanja autoškole, kupnje mopeda i registracije istoga".
Radolović je istaknula kako su neke zemlje iz našeg okruženja primjerice Italija, odlučile otići korak dalje i uvesti obveznu identifikacijsku oznaku za električne romobile, čiji je cilj smanjiti anonimnost vozača električnih romobila te omogućiti lakšu identifikaciju u slučajevima prometnih nesreća ili prekršaja.
Dakle, ne radi se o klasičnoj registraciji, upravo kako se ne bi došlo do financijskih i administrativnih opterećenja, ali uvođenju svojevrsne identifikacije korisnika električnih romobila.
Smjena glavnog državnog inspektora Andrije Mikulića i izvanredni uhidbeni nalog USKOK-a šokirali su Hrvatsku, otvorivši novu veliku aferu u središtu državnog sustava nadzora.
Općina Sveti Petar u Šumi poziva sve ljubitelje domaće hrane na Svjetski dan istarske kobasice – manifestaciju koja slavi tradiciju prašćine i istarskih kobasica. Posjetitelje očekuju degustacije, prezentacije pripreme mesa, zabavne igre za djecu i odrasle te glazbeni program.
Predavanje će održati specijalist urologije, subspecijalist andrologije i urološke onkologije dr. Predrag Mamontov, uz zanimljiv, otvoren i pristupačan pristup temama o kojima se često premalo govori.
Nakon što su vijećnici rovinjskog SDP-a i partnera napustili sjednicu Gradskog vijeća, Klub SDP–Možemo!–SU poručio je u priopćenju da je njihov odlazak bio „nužno upozorenje“, optužujući vladajuće za, kako tvrde, sustavno gušenje demokratskog rada, onemogućavanje sudjelovanja vijećnika te ignoriranj
Sjednica Gradskog vijeća Rovinja prekinuta je nakon odlaska vijećnika SDP-a i partnera, čime nije ostvaren kvorum, a predsjednica Vijeća Tea Batel poručila je kako „zbog performansa oporbe danas neće biti donesene odluke važne za građane i razvoj grada“.
Sanja Radolović poručila je da je Klub SDP-a više puta predložio porezni model koji nagrađuje rad, a oporezuje ekstra profite, posebno banaka, uz poticaje poslodavcima koji radnicima isplaćuju iznadprosječne plaće te nove mehanizme za rast primanja u privatnom sektoru.
„Iako su neki istarski projekti prepoznati u prijedlogu proračuna, njihov broj i opseg nisu dostatni te očekujemo da će dio naših prijedloga biti prihvaćen kroz amandmane, a IDS ih je podnio više od 40 “, poručio je predsjednik IDS-a i saborski zastupnik Loris Peršurić u Hrvatskom saboru.
Grad Pula od 1. siječnja uvodi besplatne vrtiće, jednu od najavljenih ključnih mjera nove gradske uprave. No dok roditelji pozdravljaju ovu odluku, na sjednici Gradskog vijeća otvara se i drugo poglavlje – paket značajnih povećanja koji će pogoditi sve građane. Porez na dohodak raste na maksimalne s
Učenici, studenti, umirovljenici i svi putnici iz Istre jedini u Hrvatskoj i dalje moraju plaćati željezničku kartu za putovanje prema Zagrebu, čak 12 do 18 eura u jednom smjeru, istaknuo je zastupnik IDS-a Dalibor Paus u Hrvatskom saboru.
Istarska županija priprema projektne prijedloge za energetsku obnovu javnih zgrada čiji su vlasnici ili korisnici županijske ustanove, kako bi bili spremni za prijavu na nadolazeći Poziv „Energetska obnova zgrada javnog sektora“, koji će biti raspisan do kraja ove godine.