Ususret studenom koji se još naziva i 'Movember', jer se tijekom studenog muškarci potiču na puštanje brkova kako bi osvijestili javnost na važnost prevencije, ali i potaknuli na rano otkrivanje, dijagnosticiranje i liječenje raka, svoj doprinos donio je i Pulapromet.
Naime, iz tvrtke su poručili kako je u tijeku nova kampanja.
O čemu se radi i zašto autobusi u Puli imaju brkove, provjerite u nastavku.
"Zajedno podižemo svijest o muškim bolestima. U cilju podrške globalne inicijative za podizanje svijesti o muškim bolestima, posebice onima poput raka prostate i testisa te mentalnog zdravlja, s ponosom najavljujemo novu kampanju.
Tijekom studenog, poznatog i kao Movember, naše autobuse krasit će naljepnice brkova, simbola ovog važnog pokreta čiji je cilj prisjetiti putnike i prolaznike da muško zdravlje ne smije biti tabu tema, već prioritet zajednice.
Pozivamo sve građane da se priključe i doprinesu ovoj akciji, bilo kroz sudjelovanje u preventivnim pregledima ili dijeljenjem informacija s drugima. Zdravlje nema alternativu, a svaki korak prema većoj svijesti i brizi može donijeti značajne promjene u životima naših očeva, braće, prijatelja i sinova", piše u objavi Pulaprometa.
Foto i izvor: FB / Pulapromet