Weekend Media Festival ove se godine održava do 26. rujna na već tradicionalnom mjestu, u staroj Tvornici duhana u Rovinju, pod sloganom "Živio život." Posjetitelje očekuje bogat program - brojne radionice i paneli s nizom atraktivnih i korisnih tema koje povezuju trendove i fenomene u marketingu, odnosima s javnošću, poduzetništvu, a govorit će se i o medijskim preferencijama novih generacija.
Rezultati znanstvenih istraživanja u kojima su sudjelovali mladi bit će predstavljeni u subotu na panelu "Narod koji ima ovakvu omladinu", rekao je za Media servis dekan Edward Bernays University Collegea Damir Jugo.
"Riječ je o panelu u kojemu će kolega Boris Jokić predstaviti osnovne rezultate istraživanja među mladima, koje će svim sudionicima dati uvid u to kako mladi u Hrvatskoj danas razmišljaju, što su im prioriteti, što se savršeno uklapa u cijeli kontekst Weekend Media Festivala koji je događaj posvećen komunikacijskoj industriji, s obzirom da se komunikacijska industrija mora prilagođavati različitih skupinama naših sugrađana", izjavio je Jugo.
Otkrio je i zašto je važno poticati diskusiju o mladima i njihovoj poziciji u društvu. "Činjenica je da svi sve više zazivamo smjenu generacija u različitim aspektima društva i upravo je zato važno razumijeti na koji način mladi razmišljaju.
Danas su napustili društvene mreže koje su bile mainstream prije nekoliko godina i komuniciraju na potpuno drugačiji način. Važno je o tome razgovarati da bi mogli učinkovito komunicirati jer komunikacija počiva na međusobnom razumijevanju dvaju sugovornika. Ako starije generacije ne razumiju mlađe i obrnuto, teško je bilo se što dogovoriti i postići međusobno razumijevanje i kvalitetan suživot", zaključio je Jugo.
Predstavljanje rezultata istraživanja i panel "Narod koji ima ovakvu omladinu" na rasporedu je sutra u 17:30.
Ostavite komentar