ROVINJSKI ODGOJITELJI UČILI NTC OBRAZOVANJE Ravnateljica Sandra Orbanić 'Igre i aktivnosti pružaju pozitivan efekt na rast i razvoj, lakše se prepoznaje darovitost!'

IstraIN

11 Ožujak 2020 I 08:40

ROVINJSKI ODGOJITELJI UČILI NTC OBRAZOVANJE Ravnateljica Sandra Orbanić 'Igre i aktivnosti pružaju pozitivan efekt na rast i razvoj, lakše se prepoznaje darovitost!'

U veljači je na praktičnim seminarima dr. sc. Ranka Rajovića sudjelovalo preko 130 odgojitelja, učitelja i drugih stručnjaka u odgoju i obrazovanju djece.

Priprema li današnji sustav obrazovanja djecu za zanimanja budućnosti? S kojim usvojenim vještinama i znanjem učenici upisuju srednju školu, fakultet, ali i osnovnu školu? Briga o kvalitetnijem (ne)formalnom odgoju i obrazovanju kao i razvoj intelektualnih sposobnosti kroz ranu stimulaciju predstavljaju temelj na kojem se zasniva suradnja između NTC (Nurturing Talented Children) sustava učenja i vrtićkih i osnovnoškolskih institucija Grada Rovinja i Grada Novigrada. 

U okviru ove suradnje gradovi Novigrad i Rovinj sufinancirali su pohađanje programa NTC sustava učenja za sve svoje odgojitelje, učitelje i ostalo stručno osoblje.

Program, koji je odobren od strane Ministarstva znanosti i obrazovanja, sastoji se od 3 stupnja.

Osim stručnjaka u području odgoja i obrazovanja, većinom odgojitelji, učitelji, pedagozi i psiholozi, u Rovinju program NTC sustava učenja pohađali su i roditelji te se zbog velikog interesa prvi stupanj održao u dva navrata – u rujnu 2019. godine i veljači 2020. godine – a drugi stupanj se održao 12. 2. 2020. Tako je na interaktivnim edukacijama dr. Rajovića u Rovinju sudjelovalo preko 90 polaznika, a treći i posljednji dio programa u ovome je gradu na rasporedu početkom svibnja.

II-dio-programa-edukacija-u_Rovinju.jpg

Od rane stimulacije do funkcionalnog znanja kroz igru. „NTC sustav potiče razvoj vještina, znanja i emocija koje se vrlo često u današnje doba zaboravljaju i zapostavljaju radi ubrzanog načina života – rekla je Sandra Orbanić, ravnateljica dječjeg vrtića „Neven“ iz Rovinja.

- Svjesni činjenice koliko i na koji način igra utječe na rad i razvoj mozga, a pogotovo od najranije dobi, NTC pruža dobru bazu (kroz igre i ciljano osmišljene aktivnosti) koja će kasnije pružiti pozitivan efekt na djetetov cjelokupni rast i razvoj, nastavlja Orbanić.

- Osim navedenog, smatram važnim istaknuti kako je Program posebno važan u području predškolskog obrazovanja jer omogućuje odgojiteljima i stručnim suradnicima prepoznavanje djetetovih posebnosti, ali i ranu detekciju jakih područja pojedinaca (npr. darovitost kod određenog djeteta i sl.)“ zaključila je ravnateljica DV „Neven“. 

U SVIBNJU TREĆI CIKLUS RADIONICA

NTC sustav učenja je specijalizirani program zasnovan na teorijskim osnovama neurologije, neuropsihologije i drugih znanosti, posebice onih pedagoškog smjera poput obiteljske pedagogije, didaktike i metodike za predškolski i osnovnoškolski uzrast.

Radi se o inovativnom pristupu učenju u kojem se kroz igru potiče uspješan psihomotorni razvoj djeteta.

Program nudi razne tehnike načine prepoznavanja darovitosti djece, njihove karakteristike i putove k povećanju IQ-a, razvoja sposobnosti i stvaralačkog mišljenja, naglašava se značaj obitelji i šire društvene zajednice u razvoju darovite djece.

NTC metoda učenja provodi se u 15 europskih zemalja uključujući i Hrvatsku. Dr. Ranko Rajović, doktor interne medicine iz Novog Sada, autor je Nurturing Talented Children (NTC) sustava učenja, a područje kojim se bavi je neurofiziologija i njezina primjena u pedagogiji.

Predsjednik je Odbora za darovite, međunarodne udruge Mensa i UNICEF-ov suradnik na projektu ranog poticanja intelektualnog razvoja djece.

Ostavite komentar