Magija i mračna estetika: Marko Bošnjak spotom za 'Poison Cake' spreman je osvojiti Doru i Europu!
''Poison Cake'' nije samo pjesma, već priča koja uranja duboko u emocije, pravdu i osvetu, a njezin glazbeni i vizualni identitet s lakoćom spaja bajkovite elemente i mračni filmski ugođaj.
Marko Bošnjak, mladi glazbenik čija je pjesma "Poison Cake" jedna od glavnih favorita za pobjedu na ovogodišnjoj Dori, predstavlja neodoljiv spot o kojem će uskoro pričati cijela Europa.
Spot za pjesmu "Poison Cake" prava je vizualna umjetnost, osmišljena kao moderan i mračan bajkoviti svijet.
Marko Bošnjak pobijedio na Dori, ali društvene mreže slave – homofobiju.
22:20Prije 286 d03.03.2025
S posebnom pažnjom osmišljen je svaki detalj, što dodatno pojačava atmosferu same pjesme.
Inspiriran klasičnim pričama poput Snjeguljice i Ivice i Marice, spot priča priču o osveti, preokretu i vraćanju moći.
S pažljivo odabranim detaljima i simbolikom, dočarava tamnu emocionalnu krajnost pjesme, a istovremeno stvara snažan dojam moći. Jedan od ključnih motiva u spotu je zeleni otrov kojim Marko polijeva tortu – simbolizira nepravdu, ali i početak transformacije.
Taj otrov postaje snažna metafora za sve što je "zabranjeno" i potisnuto u životu i stvara napetost koja odražava sam ton pjesme.
Foto: Sergio Cinghiale
Indijski piton dugačak dva metra, po imenu Abdul , također je ključan element spota. Ovaj opasni, ali fascinantan stvor postaje simbol opasnosti, promjena i oslobođenja.
Zmija je u mnogim kulturama simbol preobražaja i ponovnog rođenja, što se savršeno uklapa u Markovu priču o preuzimanju kontrole i borbi za pravdu. Abdul se pojavljuje kao suprotnost sigurnosti i uobičajenim normama, donoseći promjenu koja je neminovna.
Scena Ofelije u vodi donosi elemente romantizma i podsjeća na klasične bajke, ali s pomaknutim, tamnijim prizvukom. Ogledala u spotu reflektiraju unutarnje borbe i potragu za identitetom, a duboki, reflektirajući prizori stvaraju osjećaj unutarnje podvojenosti – između nevinosti i mračnih želja.
Kao dodatak svim tim elementima, spot donosi čarobno drvo i jabuke, koji su jasne aluzije na klasične priče poput Snjeguljice. Jabuke simboliziraju iskušenja, ali i nagrade koje dolaze kroz osvetu, dok čarobno drvo daje osjećaj tajanstvenog svijeta u kojem se sve može transformirati.
Foto: Sergio Cinghiale
Marko, čiji talent je već dobro poznat publici diljem regije, kaže da je "Poison Cake" nešto potpuno novo za njega: "Pjesma je energična i riječ je o nečemu totalno neočekivanom od mene, kao glazbenika. Mislim da je pjesma višedimenzionalnog značenja i da se svatko može prepoznati u njoj i doživjeti je na svoj način.".
„Poison Cake“ je glazbena himna osvetoljubivih emocija, ljutnje i želje za pravdom, ispričana kroz snažnu metaforu oduzimanja moći onima koji su zloupotrijebili svoj položaj.
Uz to, pjesma nosi ne samo snažnu emociju, već i svoju glazbenu dubinu – njezine nevine melodije kriju mračnu i duboku poruku koja podsjeća da ništa u životu nije onako kako se čini na prvi pogled.
Foto: Sergio Cinghiale
''Poison Cake'' nije samo pjesma, već priča koja uranja duboko u emocije, pravdu i osvetu, a njezin glazbeni i vizualni identitet s lakoćom spaja bajkovite elemente i mračni filmski ugođaj.
U spotu i pjesmi jasno se vidi Markov cilj – ne samo glazbeno istraživanje novih teritorija, već i emocionalna iskrenost prema onima koji su prošli kroz bol i povredu.
Spot za „Poison Cake“ posljednja je stanica u Markovim pripremama za Doru, na kojoj će uzbudljivim nastupom i vanserijskom izvedbom publici pokazati zašto je baš on savršen predstavnik Hrvatske u Baselu na nadoazećem Eurosongu.
Pjesma "Poison Cake" dostupna je na svim streaming servisima, a možete ju poslušati ovdje.
Na koncertu će nastupiti polaznici Studija, među kojima su VIVA Choir, Zbor mladih te solisti, koji će publici predstaviti moderan i svjež glazbeni program prilagođen blagdanskom ozračju.
Radionicu će voditi Iva (Kuzmanović) Kreativa, a početak je u 10 sati. Organizatori ističu da je radionica besplatna te da je sav potreban materijal osiguran.
U radnji DEKODA svaki sat dobiva jednaku pažnju – bilo da je riječ o obiteljskom nasljeđu, kolekcionarskom primjerku ili satu koji vlasniku znači nešto osobno.
"Naučite kako napraviti makeup koji traje cijeli radni dan, od prvog sastanka do večernje zabave, trikove kako prilagoditi svoju šminku nakon posla te kako na brzinu osvježiti izgled i biti spremni za zabavu."
Kroz izlaganje i razgovor sudionicima će se ponuditi dublje razumijevanje agresivnosti kao prisutne pojave u ljudskom životu te mogućnosti njezina prevladavanja kroz jačanje povjerenja, dobrote i dostojanstva svake osobe.
Maksimum aktivnosti očekuje nas u noći s subote na nedjelju (13./14. XII), noć prije i noć poslje također su atraktivne za opažače golim okom. Najbolje vrijeme za promatranje meteora je od 22h navečer pa sve do pred jutro.
Posjetitelji će moći pratiti rad 3D printera u realnom vremenu, istražiti izložbu 3D izrađenih modela nastalih kroz radionice te otkriti na koji način nastaju predmeti koji se svakodnevno koriste u modernom svijetu.
U lokalnoj distribuciji u Istri pojavilo se pakiranje mlijeka s natpisom „mleko“, ispisanim na ekavici i ćiriličnim pismom, što je privuklo pozornost čitatelja zbog neuobičajenog označavanja proizvoda.
Bila je to prekrasna večer i sjajna uvertira u bogat i raznovrstan blagdanski program koji Rovinj priprema za svoje građane i posjetitelje, a cjelokupan program adventskih događanja dostupan je na internetskoj stranici rovinjadvent.com.
"Ova produkcija bila je posvećena našem Zvonki, članu Roxannica Zvonimiru Živiću koji nas se prerano napustio, a ujedno prekrasan završetak godine i podsjetnik zašto ples nije samo sport ili umjetnost, već način izražavanja, prijateljstva i zajedništva."