Magija i mračna estetika: Marko Bošnjak spotom za 'Poison Cake' spreman je osvojiti Doru i Europu!
''Poison Cake'' nije samo pjesma, već priča koja uranja duboko u emocije, pravdu i osvetu, a njezin glazbeni i vizualni identitet s lakoćom spaja bajkovite elemente i mračni filmski ugođaj.
Marko Bošnjak, mladi glazbenik čija je pjesma "Poison Cake" jedna od glavnih favorita za pobjedu na ovogodišnjoj Dori, predstavlja neodoljiv spot o kojem će uskoro pričati cijela Europa.
Spot za pjesmu "Poison Cake" prava je vizualna umjetnost, osmišljena kao moderan i mračan bajkoviti svijet.
Marko Bošnjak pobijedio na Dori, ali društvene mreže slave – homofobiju.
22:20Prije 144 d03.03.2025
S posebnom pažnjom osmišljen je svaki detalj, što dodatno pojačava atmosferu same pjesme.
Inspiriran klasičnim pričama poput Snjeguljice i Ivice i Marice, spot priča priču o osveti, preokretu i vraćanju moći.
S pažljivo odabranim detaljima i simbolikom, dočarava tamnu emocionalnu krajnost pjesme, a istovremeno stvara snažan dojam moći. Jedan od ključnih motiva u spotu je zeleni otrov kojim Marko polijeva tortu – simbolizira nepravdu, ali i početak transformacije.
Taj otrov postaje snažna metafora za sve što je "zabranjeno" i potisnuto u životu i stvara napetost koja odražava sam ton pjesme.
Foto: Sergio Cinghiale
Indijski piton dugačak dva metra, po imenu Abdul , također je ključan element spota. Ovaj opasni, ali fascinantan stvor postaje simbol opasnosti, promjena i oslobođenja.
Zmija je u mnogim kulturama simbol preobražaja i ponovnog rođenja, što se savršeno uklapa u Markovu priču o preuzimanju kontrole i borbi za pravdu. Abdul se pojavljuje kao suprotnost sigurnosti i uobičajenim normama, donoseći promjenu koja je neminovna.
Scena Ofelije u vodi donosi elemente romantizma i podsjeća na klasične bajke, ali s pomaknutim, tamnijim prizvukom. Ogledala u spotu reflektiraju unutarnje borbe i potragu za identitetom, a duboki, reflektirajući prizori stvaraju osjećaj unutarnje podvojenosti – između nevinosti i mračnih želja.
Kao dodatak svim tim elementima, spot donosi čarobno drvo i jabuke, koji su jasne aluzije na klasične priče poput Snjeguljice. Jabuke simboliziraju iskušenja, ali i nagrade koje dolaze kroz osvetu, dok čarobno drvo daje osjećaj tajanstvenog svijeta u kojem se sve može transformirati.
Foto: Sergio Cinghiale
Marko, čiji talent je već dobro poznat publici diljem regije, kaže da je "Poison Cake" nešto potpuno novo za njega: "Pjesma je energična i riječ je o nečemu totalno neočekivanom od mene, kao glazbenika. Mislim da je pjesma višedimenzionalnog značenja i da se svatko može prepoznati u njoj i doživjeti je na svoj način.".
„Poison Cake“ je glazbena himna osvetoljubivih emocija, ljutnje i želje za pravdom, ispričana kroz snažnu metaforu oduzimanja moći onima koji su zloupotrijebili svoj položaj.
Uz to, pjesma nosi ne samo snažnu emociju, već i svoju glazbenu dubinu – njezine nevine melodije kriju mračnu i duboku poruku koja podsjeća da ništa u životu nije onako kako se čini na prvi pogled.
Foto: Sergio Cinghiale
''Poison Cake'' nije samo pjesma, već priča koja uranja duboko u emocije, pravdu i osvetu, a njezin glazbeni i vizualni identitet s lakoćom spaja bajkovite elemente i mračni filmski ugođaj.
U spotu i pjesmi jasno se vidi Markov cilj – ne samo glazbeno istraživanje novih teritorija, već i emocionalna iskrenost prema onima koji su prošli kroz bol i povredu.
Spot za „Poison Cake“ posljednja je stanica u Markovim pripremama za Doru, na kojoj će uzbudljivim nastupom i vanserijskom izvedbom publici pokazati zašto je baš on savršen predstavnik Hrvatske u Baselu na nadoazećem Eurosongu.
Pjesma "Poison Cake" dostupna je na svim streaming servisima, a možete ju poslušati ovdje.
Provale se nerijetko pomno planiraju, a meta su često slabo zaštićeni objekti u kojima se nalazi vrijedni predmeti i novac, no „poziv“ provalniku su i oni objekti kod kojih vlasnik ili korisnik vlastitom nepažnjom stvori priliku za krađu.
Program festivala podijeljen je u tri tematska dana: obiteljski dan (petak), dan viteštva (subota) i dan legendi (nedjelja), a prilagođen je za sve generacije.
U cilju povećanja sigurnosti u cestovnom prometu, Postaja prometne policije Pula-Pola će u noći sa subote na nedjelju, 26. na 27. srpnja od 22 do 6 sati provoditi preventivno-represivnu prometnu akciju ''Nadzor alkoholiziranosti vozača i nadzor upravljanja vozilom pod utjecajem droga''.
Cilj projekta je provedba sveobuhvatne energetske obnove zgrade, čime će se ostvariti značajna ušteda energije, smanjenje troškova grijanja te poboljšanje uvjeta boravka i rada u prostoru za sve korisnike.
Ukupno 23 djece, većinom osnovnoškolaca s područja općine, svakog je jutra organiziranim prijevozom odlazilo na kupalište Jedro u Poreču, gdje su pod stručnim vodstvom i uz pratnju dvije odgovorne osobe pohađali školu plivanja.
Ono što je bitno za istaknuti je da je ulaz potpuno besplatan za sve posjetitelje. Kako bi se degustirale različite vrste piva potrebno je na ulazu kupiti staklenu čašu koja na kraju manifestacije ostaje vama kao suvenir.
Platforme poput Instagrama i TikToka postale su svojevrsni izlozi isključivo pozitivnih trenutaka. Tu se ne prikazuju računi u minusu, stres zbog duga ili nesigurnost na poslu – samo filteri, sunčani zalasci i savršeno servirana jela.
Nastup Black Coffeeja oduševio je više od pet tisuća posjetitelja. Reklama Istre i Hrvatske, koja ovom viralnom pričom obilazi svijet, jedna je od najljepših pozivnica za dolazak u Lijepu našu.
Britanski turisti najviše su noćenja ostvarili u Dubrovačko-neretvanskoj i Splitsko-dalmatinskoj županiji te Istri, a gledano prema destinacijama u Dubrovniku, Splitu, Župi dubrovačkoj, Rovinju, Zadru, Puli i dr.
Ova mlada morska kornjača pronađena je u blizini otočića Porera, nasuprot Barbarige na zapadnoj obali Istre, a spašena je zahvaljujući brzoj reakciji obitelji Marić Pfannkuchen, koja ju je brodom prevezla do pulske luke.