HTZ na sajmu u Essenu predstavlja hrvatsku ponudu kamping lokacija
Hrvatska je u segmentu kampinga jedna od vodećih destinacija na Mediteranu.
Mediaservis
19 Veljača 2025 I 08:56
Foto: HTZIlustracija
Njemački turisti su veliki ljubitelji kampiranja. Stoga ne čudi da se Hrvatska turistička zajednica posvetila i tom segmentu turističke ponude te će narednih nekoliko dana prezentirati svu raskoš naših kampova, ali i svega ostalog što Hrvatska nudi na turističkom sajmu u Essenu.
Hrvatska je u segmentu kampinga jedna od vodećih destinacija na Mediteranu, ističe u razgovoru za Media servis direktor Hrvatske turističke zajednice Kristjan Staničić najavljujući predstavljanje naše zemlje na turističkom sajmu koji se ovih dana održava u njemačkom Essenu.
Hrvatska turistička ponuda predstavljena je na svjetskom sajmu ITB Berlin, a svoj štand imao je i Grad Rovinj!
08:28Prije 142 d05.03.2025
"Hrvatska turistička zajednica će se predstaviti ove godine na jednom od najznačajnijih turističkih sajmova koji je specijaliziran za kamping. Dakle, Reise + Camping sajam u Essenu koji se održava od 19. do 23. veljače i mi ćemo tamo predstaviti kompletnu turističku ponudu Lijepe naše s naglaskom na onome što možemo ponuditi u kampingu.", kaže Staničić.
Da je hrvatska turistička ponuda kvalitetna i u pogledu kampinga dokazuju brojne nagrade našim kampovima kao i činjenica da se proteklih desetak godina ulagalo ne samo u kamping lokacije nego i popratni sadržaj koji ih dodatno obogaćuje, ističe Staničić. Osim što ćemo se predstaviti našim najvjernijim turistima, Hrvatska će ujedno biti i partner sajma u Essenu.
Samo tijekom prošle godine s ovog je tržišta u Hrvatskoj ostvareno više od 776 tisuća dolazaka i 2,2 milijuna noćenja, što u odnosu na 2023. godinu predstavlja rast od 9% u dolascima i 8% u noćenjima.
12:41Prije 145 d02.03.2025
"U sklopu hrvatskog štanda ponudu će predstaviti ukupno 14 suizlagača među kojima su i određeni predstavnici naših nacionalnih parkova. Naravno, najveći broj će biti suizlagača iz segmenta kampinga, ali i ostalog dijela turističke industrije u Hrvatskoj i ono što posebno veseli je da ćemo ove godine biti zemlja partner čime ćemo dobiti dodatnu vidljivost i promociju kroz cjelokupni program sajma."
Promocija Lijepe naše nastavit će se nedugo nakon Essena u gradu i njemačkoj saveznoj državi iz koje nam stiže najviše turista - bavarskom Münchenu. Tamo će se održati još jedan turistički sajam.
"Taj sajam ima preko tisuću izlagača iz 50 zemalja. On je otvoren i široj publici. Ja bih rekao da je malo i općenitiji nego što je prethodno spomenuti onaj u Essenu. Imat ćemo tamo i nešto veći štand s 26 hrvatskih suizlagača. (...) I ono što je posebno zanimljivo je da ćemo i na tom sajmu imati niz sastanaka s našim partnerima s kojima radimo promociju na bavarskom tržištu odnosno tržištu cijele Njemačke."
S obzirom na to koliko hrvatsko gospodarstvo ovisi o turističkom uspjehu neophodno je prezentirati se u dobrom svjetlu. No, to znači i prilagoditi cijene s obzirom na to da smo nedavno mogli čuti da je hrvatska turistička ponuda postala skuplja čak i od Španjolske.
Na Jakovlji se i ove godine očekuju tisuće posjetitelja, koje će posebno zanimati koji će istarski volovi osvojiti prestižne titule – one najljepšeg, najtežeg i najposlušnijeg boškarina Istre.
Za razliku od mnogih koji se odlučuju na širenje kapaciteta, Mon Perin je krenuo suprotnim putem – smanjio je broj gostiju i investirao u poboljšanje uvjeta.
Taste Istria i ove godine dokazuje da dobar tenis ide ruku pod ruku s dobrom hranom, stvarajući jedinstveni kutak u kojem lokalni identitet, suvremena prezentacija i ljetna atmosfera čine savršen spoj sporta i uživanja.
Nastup Black Coffeeja oduševio je više od pet tisuća posjetitelja. Reklama Istre i Hrvatske, koja ovom viralnom pričom obilazi svijet, jedna je od najljepših pozivnica za dolazak u Lijepu našu.
Poziv je namijenjen licenciranim gospodarskim subjektima - obrtima, trgovačkim društvima i zadrugama - koji žele primiti učenike na naukovanje i aktivno sudjelovati u njihovom stručnom osposobljavanju u stvarnim radnim uvjetima.
U promatranom razdoblju ACI d.d. ostvario je ukupno 16,2 milijuna eura poslovnih prihoda, što predstavlja rast od 4% u odnosu na isto razdoblje prošle godine.