Njemački turisti su veliki ljubitelji kampiranja. Stoga ne čudi da se Hrvatska turistička zajednica posvetila i tom segmentu turističke ponude te će narednih nekoliko dana prezentirati svu raskoš naših kampova, ali i svega ostalog što Hrvatska nudi na turističkom sajmu u Essenu.
Hrvatska je u segmentu kampinga jedna od vodećih destinacija na Mediteranu, ističe u razgovoru za Media servis direktor Hrvatske turističke zajednice Kristjan Staničić najavljujući predstavljanje naše zemlje na turističkom sajmu koji se ovih dana održava u njemačkom Essenu.
"Hrvatska turistička zajednica će se predstaviti ove godine na jednom od najznačajnijih turističkih sajmova koji je specijaliziran za kamping. Dakle, Reise + Camping sajam u Essenu koji se održava od 19. do 23. veljače i mi ćemo tamo predstaviti kompletnu turističku ponudu Lijepe naše s naglaskom na onome što možemo ponuditi u kampingu.", kaže Staničić.
Da je hrvatska turistička ponuda kvalitetna i u pogledu kampinga dokazuju brojne nagrade našim kampovima kao i činjenica da se proteklih desetak godina ulagalo ne samo u kamping lokacije nego i popratni sadržaj koji ih dodatno obogaćuje, ističe Staničić. Osim što ćemo se predstaviti našim najvjernijim turistima, Hrvatska će ujedno biti i partner sajma u Essenu.
"U sklopu hrvatskog štanda ponudu će predstaviti ukupno 14 suizlagača među kojima su i određeni predstavnici naših nacionalnih parkova. Naravno, najveći broj će biti suizlagača iz segmenta kampinga, ali i ostalog dijela turističke industrije u Hrvatskoj i ono što posebno veseli je da ćemo ove godine biti zemlja partner čime ćemo dobiti dodatnu vidljivost i promociju kroz cjelokupni program sajma."
Promocija Lijepe naše nastavit će se nedugo nakon Essena u gradu i njemačkoj saveznoj državi iz koje nam stiže najviše turista - bavarskom Münchenu. Tamo će se održati još jedan turistički sajam.
"Taj sajam ima preko tisuću izlagača iz 50 zemalja. On je otvoren i široj publici. Ja bih rekao da je malo i općenitiji nego što je prethodno spomenuti onaj u Essenu. Imat ćemo tamo i nešto veći štand s 26 hrvatskih suizlagača. (...) I ono što je posebno zanimljivo je da ćemo i na tom sajmu imati niz sastanaka s našim partnerima s kojima radimo promociju na bavarskom tržištu odnosno tržištu cijele Njemačke."
S obzirom na to koliko hrvatsko gospodarstvo ovisi o turističkom uspjehu neophodno je prezentirati se u dobrom svjetlu. No, to znači i prilagoditi cijene s obzirom na to da smo nedavno mogli čuti da je hrvatska turistička ponuda postala skuplja čak i od Španjolske.