
Turista u Puli je približno kao i prošle godine, privatni smještaj najtraženiji
Trenutačno u Puli boravi otprilike 11 500 turista, koji unatoč vrućinama, obilaze znamenitosti.
16:15Prije 2 d03.07.2025
Prema regionalnim pokazateljima, Istra bilježi najveći rast rezervacija od 9%.
Jedna od vodećih domaćih turističkih agencija, NOVASOL, koja posluje u sklopu međunarodne grupacije Awaze, bilježi snažan početak turističke 2025. godine. Prema aktualnim prodajnim pokazateljima, predsezona je nadmašila prošlogodišnje rezultate, a očekuje se i stabilna ljetna sezona.
Rezervacije za uskršnje i prvomajske blagdane porasle su za 7% u odnosu na isti period prošle godine. Tome je, među ostalim, doprinio i povoljan kalendarski raspored – kasniji Uskrs i blizina Praznika rada omogućili su gostima produžene vikende koje su mnogi iskoristili za kraći odmor.
Trenutačno u Puli boravi otprilike 11 500 turista, koji unatoč vrućinama, obilaze znamenitosti.
16:15Prije 2 d03.07.2025
Trenutačno u destinaciji boravi 27.371 gostiju, što je 19% više u odnosu na isti dan u prošloj godini, javljaju iz Turističke zajednice Grada Rovinja.
20:28Prije 11 d24.06.2025
Povećani interes ne odnosi se samo na proljetne blagdane – NOVASOL bilježi rast potražnje i za ljetne mjesece. Gosti sve češće traže cjenovno pristupačne, ali istovremeno kvalitetne i atraktivne smještajne jedinice, što upućuje na to da će tržište ove sezone predvoditi upravo takvi objekti.
Najveći rast u Istri, slijede Kvarner i Dalmacija
Prema regionalnim pokazateljima, Istra bilježi najveći rast rezervacija od 9%, dok Kvarner raste 7%, sjeverna i srednja Dalmacija 6%, a južna Dalmacija 4%. Ovi trendovi u skladu su i s trenutnim rezervacijama za glavnu sezonu, što dodatno potvrđuje stabilnu potražnju.
Josip Stulić, direktor prodaje Awazea za južnu Europu, ističe kako sve više turista bira destinacije koje nude najbolji omjer cijene i kvalitete. Hrvatska u tom kontekstu ostaje konkurentna u usporedbi s tržištima poput Grčke, Španjolske i Portugala.
„U segmentu izvanpansionske ponude, Hrvatska ima više cijene hrane za 7 do 10% u odnosu na konkurente, ali istovremeno nudi povoljniji smještaj. Jedinice iz našeg portfelja u prosjeku su 12% jeftinije od onih u Portugalu i Španjolskoj, dok su u rangu s grčkim – s dodatnom prednošću privatnosti i fleksibilnosti koju naši iznajmljivači nude“, navodi Stulić.
Glavna emitivna tržišta i promjene u preferencijama
Gosti iz Njemačke, Austrije, Poljske, Češke, Slovačke, Slovenije i Italije i dalje predvode po broju rezervacija. Iako je Hrvatska Nijemcima ove godine pala ispod prve tri najtraženije destinacije, i dalje se nalazi među pet najpopularnijih. Kod Austrijanaca je na drugom mjestu, dok je u Češkoj i Slovačkoj broj jedan. Talijani i Slovenci Hrvatsku najviše preferiraju u predsezonskim i posezonskim terminima.
Fleksibilnost cijena – ključ za uspjeh
Podaci agencije pokazuju da su iznajmljivači koji su pravovremeno prilagodili cijene tržišnim uvjetima ostvarili bolju popunjenost, kako u predsezoni, tako i za srpanj i kolovoz. Oni koji nisu prilagodili cijene bilježe slabiji interes, što bi se moglo dodatno osjetiti u kasnijoj fazi bukiranja kada će konkurencija biti još izraženija.
Zaključno, fleksibilnost u formiranju cijena, kvaliteta ponude i dodatna vrijednost za gosta pokazuju se kao ključni faktori za uspješnu turističku sezonu 2025. godine.
Ako želite saznati koje su najposjećenije destinacije bile ovog Uskrsa u Istri te kojih je gostiju bilo najviše, pročitajte članak ovdje.
Maksimalna brzina vlakova iznosit će 160 km/h. U vlakovima će biti dostupna ugostiteljska usluga, a kapacitet će biti 150 sjedećih mjesta.
14:08Prije 11 h05.07.2025
Ante Šušnjar: „Moramo poticati djecu da svojim rukama stvaraju svoj kruh."
11:26Prije 13 h05.07.2025
Cijene postojećih stambenih objekata također bilježe porast, i to za 4 posto u odnosu na posljednje tromjesečje prošle godine, te za 12,7 posto u usporedbi s prvim tromjesečjem 2024.
15:12Prije 1 d04.07.2025