Rekonstrukcija Valturske ulice u Puli privodi se kraju
Ovim infrastrukturnim zahvatom obuhvaćena je obnova 600 metara prometnice, od Zlatićevog trga do kružnog raskrižja s Japodskom i Ulicom Jurja Žakna, s ciljem modernizacije, povećanja prometne sigurnosti i funkcionalnosti ove frekventne gradske ulice. Završetak radova predviđen je za sredinu travnja.
IstraIN
15 Ožujak 2025 I 08:37
Grad Pula
Grad Pula, u suradnji s Vodovodom, započeo je 7. listopada 2024. godine opsežne radove na rekonstrukciji Valturske ulice, jedne od prometno najvažnijih gradskih dionica.
Ovim infrastrukturnim zahvatom obuhvaćena je obnova 600 metara prometnice, od Zlatićevog trga do kružnog raskrižja s Japodskom i Ulicom Jurja Žakna, s ciljem modernizacije, povećanja prometne sigurnosti i funkcionalnosti ove frekventne gradske ulice.
Grad Pula jasno pokazuje svoje opredjeljenje prema održivom razvoju, zaštiti kulturne baštine i unaprjeđenju kvalitete života svojih građana, potvrđujući svoju viziju grada koji njeguje tradiciju, ali i prati suvremene trendove uređenja i funkcionalnosti.
Jedna od prometno najvažnijih gradskih dionica obnovljena je s ciljem povećanja prometne sigurnosti i funkcionalnosti!
17:13Prije 47 d14.05.2025
Nakon višemjesečnih intenzivnih radova, rekonstrukcija se privodi kraju te su završni obrisi obnovljene Valturske ulice već vidljivi. Završetak radova predviđen je za sredinu travnja 2025. godine.
Na dijelu trase od Zlatićevog trga do križanja s Ližnjanskom ulicom završeni su svi radovi na postavljanju infrastrukture, a ugrađen je i nosivi sloj asfalta. Time je osigurana stabilna i trajna podloga za završni sloj prometnice, koji će biti postavljen u završnoj fazi projekta.
Na preostalom dijelu trase radovi se provode paralelno na više segmenata.
Grad Pula
Trenutno je u tijeku dovršetak rekonstrukcije vodoopskrbnog cjevovoda i kolektora za odvodnju sanitarnih otpadnih voda, dok je na većem dijelu trase već izvedena kompletna infrastrukturna mreža. Također, u tijeku su radovi na izvedbi kućnih priključaka te radovi na kolničkoj konstrukciji i postavljanju rubnjaka, čime se priprema teren za završno asfaltiranje i uređenje prometne signalizacije.
Uz potpunu obnovu prometnice, projekt uključuje i uređenje obostranih nogostupa, što će značajno povećati sigurnost i udobnost kretanja pješaka. Također, u sklopu radova uređuju se parkirališna mjesta za osobna vozila i motocikle, čime će se poboljšati dostupnost parkiranja u ovom dijelu grada.
Posebna pažnja posvećena je i sustavu oborinske odvodnje, koji je rekonstruiran kako bi se osigurala bolja odvodnja oborinskih voda i smanjio rizik od plavljenja u slučaju obilnijih kiša. Osim toga, u sklopu projekta postavljena je nova javna rasvjeta, a izvodi se i elektronička kabelska kanalizacija, čime se omogućava modernizacija telekomunikacijske i elektroenergetske infrastrukture.
Grad Pula
Bitno je naglasiti i da je stanarima tijekom rekonstrukcije omogućeno nesmetano korištenje infrastrukture, uz povremene kratkotrajne prekide tijekom prespajanja vodovodne, elektroenergetske, plinske i telekomunikacijske mreže te odvodnje. Pristup vozilima do njihovih objekata osiguran je u skladu s mogućnostima na gradilištu.
Investitor radova na rekonstrukciji prometnice, uključujući oborinsku odvodnju, javnu rasvjetu i elektroničku kabelsku kanalizaciju, je Grad Pula-Pola, s ugovorenom vrijednošću radova od 1.125.969,90 eura bez PDV-a, odnosno 1.407.462,38 eura s PDV-om. Rekonstrukciju vodovodne mreže i sustava odvodnje sanitarnih otpadnih voda financira Vodovod Pula d.o.o., s ugovorenom vrijednošću radova od 675.759,58 eura bez PDV-a, odnosno 844.699,48 eura s PDV-om.
Nepoznati počinitelj je početkom rujna putem društvene mreže, a potom i putem aplikacije za razmjenu poruka, stupio u kontakt sa 72-godišnjakinjom te ju je doveo u zabludu, predstavljajući se kao liječnik u sirijskoj vojsci, koji je rodom iz Pule.
Elektrodizelski vlakovi vozit će na relacijama od Zagreba do Koprivnice i Osijeka, Čakovca i Kotoribe, Zadra, Rijeke i Pule (preko Slovenije). Imat će 2 pogona; električni za elektrificirane pruge i dizelski za neelektrificirane pruge. Maksimalna brzina vlakova iznosit će 160 km/h.
Sufinanciranje Istarske županije iznosi 61 %, dok preostali dio snose istarski gradovi i općine. Dodatno, Istarska županija osigurala je milijun eura izvornih sredstava za uređenje podrumskih prostorija i završetak radova.
U Hrvatskoj trenutno živi više od 1,23 milijuna umirovljenika, a njih 36.106 već koristi zakonsku mogućnost rada do polovice radnog vremena uz zadržavanje pune mirovine.
„Ono što Specijalna bolnica nudi kroz svoj novi odjel i polikliničku djelatnost jest upravo sveobuhvatan i multidisciplinaran pristup djeci, od najranije dobi do 18. godine. To je dodana vrijednost ovog projekta“, rekla je Hrstić.
Predstavu je organizirala Općina Medulin povodom proslave svog 32. rođendana i možemo slobodno reći da je to bio pravi „poklon“, jer dobra zabava nam je svima potrebna!
Prema podacima Hrvatskog Crvenog križa, trenutačno je aktivno oko 400 spasilaca, iako bi ih, kako navode, trebalo biti barem 600 kako bi se mogla osigurati potpuna sigurnost kupača na svim uređenim lokacijama.
Gosti su stigli u ponedjeljak poslijepodne, a dočekali su ih medulinski umirovljenici uz domaće kolače, piće dobrodošlice i lipu besidu, jednostavno, srdačno i opušteno, kako to kod nas i priliči.
Kako navodi DHMZ, u Istarskoj županiji očekuju se ekstremno visoke temperature pa će tako danas i sutra u Istri temperature rasti i do 34 stupnjeva Celzijevih.
Zbog zahvata su oba prometna traka trenutno djelomično raskopana, a promet se odvija naizmjenično – preko željeznih profila postavljenih na mjestu prekopa.